Licitatie Publica - Sistem management informatizat al accesului, Sistem automat de identificare al nr. de inmatriculare pt. autovehicule, Detectoare portabile de metal, Echipamente pt. securizarea retelei, pt. AODB si tehnica de calcul, Tehnica de calcul, Sistem de managemen
Anunt de intentie (utilitati) numarul 15954/23.07.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem management informatizat al accesului
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem management informatizat al accesului
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem automat de identificare al nr. de inmatriculare pt. autovehicule
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem automat de identificare al nr. de inmatriculare pt. autovehicule
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2009
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Detectoare portabile de metal
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Detectoare portabile de metal
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
35124000-9 - Detectoare de metal (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in invitatia de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Echipamente pt. securizarea retelei, pt. AODB si tehnica de calcul
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente pt. securizarea retelei, pt. AODB si tehnica de calcul
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2009
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 880, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tehnica de calcul
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tehnica de calcul
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 860, 390RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Sistem de management al cheilor, mentenanta si instruire
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ElaborareaPT, funizarea si implementarea echipamentelor, componentelor hardware si software, aferente unui Sistem de management al cheilor pt. gestionarea si mentinerea controlului cheilor printr-un nivel inalt de securitate, scolarizarea personalului si asigurarea mentenantei.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
35100000-5 - Echipament de urgenta si de siguranta (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
50610000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
79421200-3-Servicii de elaborare de proiecte, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
80610000-3-Formare profesionala si simulare in domeniul echipamentelor de securitate (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 31.08.2009
30 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Data pentru inceperea procedurii de atribuire, valoarea si durata contractului mentionate in acest anunt sunt orientative, urmand sa fie prevazute in anuntul de participare si respectiv in documentatia de atribuire, dupa caz.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
alte informatii se vor regasi in anunturile/invitatia de participare
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 6, 900, 390 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 16:55