Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem medical informatic integrat


Anunt de participare numarul 103772/14.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
Adresa postala:  BRAD, STR. MAGURA, NR.25, Localitatea:  Brad, Cod postal:  335200, Romania, Punct(e) de contact:  JURJ OVIDIU, Tel. 0254611050, Email:  [email protected], Fax:  0254611051, Adresa internet (URL):  www.sanatoriulbrad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem medical informatic integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
STR. MAGURA, NR. 25, JUD. HUNEDOARA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM MEDICAL INFORMATIC INTEGRAT
Achizitionarea unui sistem informatic integrat pentru Managementul Activitatilor desfasurate de Sanatoriul de Pneumoftiziologie Brad care sa conduca la cresterea calitatii actului medical oferit cetatenilor prin utilizarea pe deplin a potentialului tehnologiei informatiei
? Instalare, configurare software si hardware
? Servicii de instruire
? Servicii de atribuire domenii de internet
? Servicii de consultanta in project management
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Instalare, configurare software si hardware
? Servicii de instruire
? Servicii de atribuire domenii de internet
? Servicii de consultanta in project management
? Licente sisteme informatice si pachete software
? Licente web Portal? Server? RACK
? UPS-uri
? Imprimante multifunctionala laser
? Statii desktop
? Monitoare
? Laptopuri
? Storage
? Echipamente de retea - switch-uri
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 4, 661, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2010 pana la 30.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 90000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Devoltare Regionala: 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Procedura este lansata sub clauza suspensiva, in sensul ca incheierea Contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind situatia personala a ofertantului - Formularul 22.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat, inclusiv a contributiei pentru asigurarile sociale de stat cat si bugetele locale, respectiv:
3. Certificat de atestare fiscala4. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de autoritatile competente5.Cazier fiscal sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil)
6.Cazier judiciar al companiei sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil)
7.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului8.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
9.Declaratie privind incadrarea ofertantului incategoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004. (Daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia economico-financiara - Formularul 4 Informatii Generale2.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pentru anii 2007, 2008, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara - Se vor completa urmatoarele documente:
-Formular nr. 5 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formular nr. 6 ? Experienta similara - detalierea contractelor prezentate in Formularul nr 5
2. Echipa de implementare a proiectuli trebuie sa contina: un manager de proiect, analist programator, administrator baze de date, coordonator implementare, responsabil infrastructura si securitate, responsabil asigurarea calitatii, coordonator instruire, instructor, expert in activitati de management medical, proiectant procese medicale, evaluator politici medicale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
899
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: SANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD , STR.MAGURA, NR.25, JUD.HUNEDOARA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- REPREZENTANTUL OFERTANTILORPARTICIPANTII VOR PREZENTA O DELEGATIE SCRISA DIN PARTEA OFERTANTULUI PRIN CARE ACESTA DIN URMA IL ANGAJEAZA PE RESPECTIVUL PARTICIPANT SA-L REPREZINTE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?3.2.1
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I.C. Bratianu, Nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR LEGALE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
Adresa postala:  STR. MAGURA, NR. 25, ,Localitatea:  BRAD, Cod postal:  335200, Romania, Tel. 0254611050, Email:  [email protected], Fax:  0254611051, Adresa internet (URL):  www.sanatoriulbrad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2010 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer