Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEM MEDICAL INFORMATIC INTEGRAT


Anunt de participare numarul 105750/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
Adresa postala:  BRAD, STR. MAGURA, NR.25, Localitatea:  Brad, Cod postal:  335200, Romania, Punct(e) de contact:  compartiment achizitii, Tel. 0254611050, In atentia:  Jurj Ovidiu, Email:  [email protected], Fax:  0254611051, Adresa internet (URL):  www.sanatoriulbrad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD sau din SEAP
Adresa postala:  Str. Magura nr. 25, Localitatea:  Brad, Cod postal:  335200, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Achiziii, Tel. 0254.611.050, In atentia:  Jurj Ovidiu, Email:  [email protected], Fax:  0254.611.051, Adresa internet (URL):  www.sanatoriulbrad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SANATORIUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRAD
Adresa postala:  Str. Magura nr. 25, Localitatea:  Brad, Cod postal:  335200, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Achiziii, Tel. 0254.611.050, Email:  [email protected], Fax:  0254.611.051, Adresa internet (URL):  www.sanatoriulbrad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM MEDICAL INFORMATIC INTEGRAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul Autoritatii Contractante, Municipiul Brad, Str.Magura nr. 25, jud. Hunedoara.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitie servicii pentru ?SISTEM MEDICAL INFORMATIC INTEGRAT?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72212180-4-Servicii de dezvoltare de software pentru uz medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii pentru ?SISTEM MEDICAL INFORMATIC INTEGRAT?
Valoarea estimata fara TVA: 4, 691, 308RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc.de asig.;sau OP in contul RO96TREZ3695041XXX000086, suma de 93.220 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale autoritatii contractante 2%Fondul European de Devoltare Regionala: 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazulin care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.(Declaratie privind neincadrea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)
-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa
rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre
bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie legalizata).
-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte
faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local,
valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie legalizata).
-Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel
mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei (original sau copie
legalizata) din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor,
reprezentantilor legali, obiectul de activitate, etc.
-Cazier fiscal pentru societate si administrator/administratori (original sau copie
legalizata).
Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt
document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M.,
conform prevederilor Legii nr. 346/2004. (Daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 -se va
completa Formularul nr. 4.
-Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si
inregistrate de organele competente, prezentate in copie certificata pentru
conformitate cu originalul, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al
candidatului/ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 9.000.000 LEIConvertirea in Lei si Euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 Euro = 3, 3373 Lei;Anul 2008:1 Euro = 3, 6827 Lei;Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani:
-Formular nr. 5 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
-Formular nr. 6 ? Experienta similara - detalierea contractelor prezentate in Formularul nr 5
Prezentarea recomandarilor/documentelor constatatoare emise de beneficiarii
operatorului economic, prin care se confirma prestarea de servicii similare.
Personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului (echipa
responsabila de derularea proiectului)
-Formularul nr. 7 ? Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea
contractului de servicii (echipa de proiect)
-Formularul nr. 8 - Declaratia de disponibilitate.
Autorizare pentru livrarea produselor COTS si echipamente
-Formularul nr. 9 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.
ISO 9001, OHSAS18001, SA8000:2008; ISO 14001:2004; ISO 27001 sau certificate echivalente ale acestora;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.1.Indeplinirea in ultimii 3 ani, a unui proiect ce a avut ca obiect furnizarea, implementarea si intretinerea de sisteme informatice integrate pentru managementul intregii activitati medicale si administrative, in cadrul unei institutii cu profil similar celui al Autoritatii Contractante, in cadrul carora au fost desfasurate activitati derealizare si intretinere a unui de sistem informatic pentru minim de 80.000 debeneficiari gestionati in sistem si peste 500 de utilizatori ai sistemului.2.2.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui proiect privind implementari ale unor solutiidestinate managementului activitatilor din cadrul unei institutii cu profil similar celui alAutoritatii Contractante, utilizand tehnologii de tip Web si baze de date de tipul celeiofertate.2.3.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui proiect privind implementarea unei solutiiarhitecturale similare celei solicitate si care sa permita: ?Raportarea informatiilor gestionate, utilizand indicatori care sa asigure omogenitateacazuisticii medicale.?Integrarea cu sisteme informatice complemetare din sectorul medical.2.4.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui proiect in vederea realizarii de sistemeinformatice integrate sau furnizare de sisteme informatice integrate care sa fipresupus integrarea proceselor de business pe tehnologia ofertata.2.5.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui proiect privind prestarea de servicii de analiza, dezvoltare, testare si implementare software, care sa fi inclus si cel putin ocomponenta de monitorizare si auditare a bazelor de date in scopul furnizarii/realizariiunui sistem informatic la nivel regional.2.6.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui proiect privind furnizarea/implementarea unuisistem integrat, la care participarea ofertantului sa fi fost de cel putin 4.000.000 lei sicare sa fi presupus: a.componente software de monitorizareb.infrastructura softwarec.interfete de integrare cu sisteme externed.servicii de analiza, dezvoltare, implementare si instruire pentru aplicatii softwaree.servicii specializate de suport tehnic si asigurare a garantiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare aplicatie completa dpdv functional
9%
Descriere: Conform fisei de date
3.
Suport incidente implementare proiect
20%
Descriere: Conform fisei de date
4.
Metodologia de organizare a proiectului
20%
Descriere: Conform fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1055/09.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 13:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputerniciti ai ofertantilor, conform art. 33 (2)/HG925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial?Cresterea Competitivitatii Economice?Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public "
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Datorita limitarii impuse de aplicatia e-licitatie, prezentam in continuare prezentam incontinuare lista codurilor CPV secundare: 30233000-1 Dispozitive de stocare si citire30141200-1 Calculatoare de birou30213100-6 Computere portabile30232000-4 Echipament periferic32420000-3 Echipament de retea72211000-7 Servicii de programare de sisteme informatice si software utilitare72227000-2 Servicii de consultanta privind integrarea software72228000-9 Servicii de consultanta privind integrarea hardware72230000-6 Servicii de dezvoltare de software personalizat72240000-9 Servicii de analiza si de programare de sisteme72254000-0 Testare de software79632000-3 Servicii de formare a personalului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  Str. I. C. Bratianu, Nr. 1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258/810289, Email:  [email protected], Fax:  0258/810286, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii
Adresa postala:  str. Magura, Nr. 25, Localitatea:  Brad, Cod postal:  335200, Romania, Tel. 0254611050, Email:  [email protected], Fax:  0254611051, Adresa internet (URL):  www.sanatoriulbrad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer