Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem meteo-hidrologic


Anunt de participare numarul 25599/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Departamentul pentru Armamente
Adresa postala: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77302, Romania, Punct(e) de contact: Lt. cdor. ing. Matei Cristian, Ing. Dragomir Macu, Tel.021-319.58.58/2263, Email: [email protected], Fax: 021-3149333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem meteo-hidrologic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Poz.1-Sist mas a profilelor vitezelor in apa, Poz.2-Sist mas a curentilor marini, Poz.3-sist mas a carac valuri marine, Poz.4-statie meteo navala autom, Poz.5-statie meteo port automat, Poz.6-receptor facsimil navtex, Poz.7-Receptor date meteo satelit, Poz.8-Echip tahim electronic cu sist GPS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33211510-0 - Echipament de supraveghere prin radar (Rev.1)
33212000-9-Instrumente si aparate de geodezie, de hidrografie, de oceanografie, de hidrologie si de meteorologie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Poz.1- 1cpl, Poz.2- 1cpl, Poz.3- 1cpl, Poz.4- 1cpl, Poz.5 - 1cpl, Poz.6- 1cpl, Poz.7- 1cpl, Poz.8- 1cpl, conform lotizarii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 833, 000 si 1, 035, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 16.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: poz.1-1500lei, poz.2-2500lei, poz.3-2000lei, poz.4-1000lei, poz.5-500lei, poz.6-1000lei, poz.7-50lei, poz.8-1000lei, cf.documentatiei atasate, in fisier electronic prezentului anunt
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare-fonduri bugetare.Plata-pe baza de factura si documente justificative, prin Activit.Trez.si Contab.Publica Buc., cod IBAN: RO62TREZ70023600171XXXXX
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract, conf. art. 44, 45 din O.u.G. nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 din O.u.G. 34/2006 si declaratie privind eligibilitatea, cf. documentatiei atasate, in fisier electronic, prezentului anunt.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale-original.Bilant contabil la 30.12.2006-copie legalizata.Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani, cf. documentatiei atasate, in fisier electronic, prezentului anunt.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri, in ultimii 3 ani: Poz.1-500.000, aprox.152.249 euro, Poz.2-700.000, aprox.213.148 euro, Poz.3-600.000, aprox.182.698 euro, Poz.4-400.000, aprox.121.799 euro, Poz.5-100.000, aprox.30.450 euro, Poz.6-300.000, aprox.91.350 euro, Poz.7-20.000, aprox.6.090 euro, Poz.8-400.000, aprox.121.799 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de livrare de la producator. Fisa/fise de informatii privind experienta similara(original).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A3/4920 din 18.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S58-071263 din 23.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.11.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2007 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au oferte depuse conform documentatiei de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.109-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021-3323564, Fax: 021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt precizate in O.u.G. nr. 34/2006, aprobata cu Legea 337/2006, cap.IX, sectiunea IV.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii-Departamentul pentru armamente-Biroul juridic
Adresa postala: Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel.021-3136220, Fax: 021-3149333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2007 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer