Licitatie Publica - SISTEM MICROZONAL DE ALIMENTARE CU APA A COMUNELOR CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, judetul Prahova
Anunt de participare numarul 111578/20.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel. 0244.514040, In atentia: SERBANOIU GABRIELA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM MICROZONAL DE ALIMENTARE CU APA A COMUNELOR CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comunele CERASU, DRAJNA, BATRANI, STARCHIOJD SI POSESTI, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform proiectului atasat la anuntul de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiect atasat
Valoarea estimata fara TVA: 28, 219, 059RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.de part: 400.000lei-se constituie in conditiile legii;se prezinta in original la deschiderea ofertelor ptr.90 zile; gar.de buna executie: 7%din val fara TVA a ontractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ;certificat fiscal buget stat si buget local- valabile la data depunerii oferei;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Certificatul de inregistrare al firmei ;Certificat constatatorde la Oficiul Registrului Comertului-emis cu maxim 30 zile inaintede depunerea ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil: la 31.12.2009, 31.12.2008;informatii generale ;Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
bilanturi vizate si inregistrate de D.G.F.P.? copie. informatii generale - cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de 50.000.000lei;Lg