Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem national integrat de introducere si actualizare a informatiilor legate de evidenta persoanelor


Anunt de participare numarul 131312/27.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala:  str. Piata Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Coblisan, Tel. (004) 021/430.19.25, Email:  [email protected], Fax:  (004) 021/ 316.55.77, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem national integrat de introducere si actualizare a informatiilor legate de evidenta persoanelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M.A.I. Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, Soseaua Obcina Mare nr. 2, Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Furnizare componente hardware si software necesare realizarii sistemului informatic de introducere si actualizare a informatiilor legate de evidenta persoanelor, inclusiv a serviciilor implementare solutie si instruire utilizatori - COD SMIS 14323.
2. Servicii management de proiect, informare si publicitate, respectiv consultanta, informare si publicitate pentru implementarea proiectului - COD SMIS 14323.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48610000-7 - Sisteme de baze de date (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 21, 287, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participareLotul I ? 378.000 leiLotul II ? 47.000 leiGarantia de buna execu?ie se constituie in procent de 10%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile (FEDR + Bugetul statului)Fonduri structurale nerambursabile ? Program : POS CCE - Axa Prioritara III
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, Declaratie din care sa rezulte ca ofertatul (liderul de asociatie si asociatii acestuia) asigura condidentialitatea datelor si informatiilor puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta pe timpul derularii contractului, Documente ori inscrisuri (acorduri de asociere, declaratii, etc.) din care sa rezulte ca ofertantii straini cunosc limba romana, Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, Cazier judiciar al companiei, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiului National al Registrului Comertului sau echivalent, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiigenerale, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei ) ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privindcifra de afaceri (Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna), pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum: Lotul I ? 18.909.409 lei;Lotul II ? 2.377.591 lei.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari/prestariin ultimii 3 ani . Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a mai furnizat unul/ mai multe sisteme de baze de date sau a prestat servicii de consultanta, informare si publicitate pentru implementarea unor proiecte similare, in valoare cumulatade cel putin: 18.000.000 lei- Lotul I , 2.000.000 lei- Lotul II . Experien?a similara poate fi dovedita prin prezentarea de contracte care inca nu sunt finalizate dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat livrari/prestari par?iale. Informatii privindsubcontractantii/asociatii, Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale, Sus?inere de catre o ter?a persoana conform art.186 din OUG nr. 34/2006, ISO 9001 sau echivalent(pt. lotul 1 si 2) si ISO 14001 sau echivalent-lotul 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)sa dispuna de cel putin urmatorul personal de specialitate: I. Experti pentru implementarea Proiectului (experti ?cheie?)- Coordonator de proiect? 1 persoana- Coordonator de proiect pe linie tehnica ? 1 persoana- Expert pentru procese, structuri de date si tehnologii existente- 1 persoana- Expert arhitect de solutii de aplicatie ? 1 persoana- Expert arhitect de solutii de infrastructura hardware si software ? 1 persoana- Arhitect infrastructura hardware si comunicatii ? 1 persoana- Expert in sisteme de management al securitatii informatiilor - 1 persoanaSpecialisti necesari pentru implementarea Proiectului (experti ?non-cheie?): - Coordonator echipa de analiza si dezvoltare de aplicatii- 1 persoana- Specialist analist de proces si de structuri de date- 1 persoana- Specialist analist-programator- 1 persoana- Specialist in tehnologii de baze de date- 1 persoana- Specialist in tehnologii de servere de aplicatii si middleware- 1 persoana- Specialist in tehnologii pentru infrastructuri de sistem consolidate si virtualizate- 1 persoana- Specialist in tehnologii pentru retele convergente si protectia comunicatiilor- 1 persoana- Specialist in tehnologii pentru managementul identitatii si protectia datelor- 1 persoana- Specialist in tehnologii pentru optimizarea sistemelor de gestiune de baze de date- 1 persoana- Specialist in tehnologii pentru optimizarea sistemelor de aplicatii- 1 persoana.II. Experti pentru consultanta implementare, informare si publicitate Proiect (experti ?cheie?)- Manager de Proiect ? 1 persoana- Specialist fonduri structurale ? 1 persoana- Specialist informare si publicitate ? 1 persoana- Expert asigurarea calitatii, testarii si acceptantei ? 1 persoana- Expert TIC ? 1 persoana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
criteriul tehnic
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.03.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2011 10:30
Locul: Bucuresti, Str. Leaota, nr. 2A, Sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
se va prezenta imp. semnata si stampilata de catre ofert. care sa ateste ca aceasta persoana este mandatata sa reprezinte si sa semneze in numele operatorului economic si se va prezenta copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul Sistem National Integrat de Introducere si Actualizare a Informatiilor legate de Evidenta Persoanelor cod SMIS 14323 pentru D.E.P.A.B.D.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
repartizarea expertilor pe loturi este prezentata in fisa de date in completare la punctul III.2.3 din prezentul anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (004) 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (004) 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (004) 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (004) 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - DIREC?IA GENERALA JURIDICA
Adresa postala:  P-?a Revolu?iei nr. 2A, sector 1, ,Localitatea:  Bucure?ti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 021/303.70.80.int. 11.272, Email:  [email protected], Fax:  021/311.20.52.
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2011 19:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer