Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem pentru achizitia si procesarea datelor topo-hidrografice si pentru realizarea hartii electronice de navigatie in format INLAND ECDIS


Anunt de participare numarul 32579/18.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+40 21 326 55 55/116, In atentia: Mircea Carlan, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30;+40 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem pentru achizitia si procesarea datelor topo-hidrografice si pentru realizarea hartii electronice de navigatie in format INLAND ECDIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: AFDJ GalatiSCN Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unui pachet de software necesar realizarii, intretinerii si actualizarii hartii electronice de navigatie in format Inland ECDIS, precum si date si informatii geodezice necesare realizarii hartii electronice de navugatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30245000-8 - Pachete de software (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (scrisoare de garantie bancara)Lot 1:900 EURO.Lot 2:500 EURO.Lot 3:600 EURO.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din val. contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Phare 2005 si cofinantare nationala - RO 2005/017-553.03.11.03:72% PHARE si 28% Bugetul de Stat-Fondul National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul; Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta competenta unde isi are sediul compania/sucursala; Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent; Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma/sucursala; Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS); Cazier judiciar pentru persoana/persoanele autorizate; Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru LOTUL 1
a) Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Pentru LOTUL 2
a) Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Pentru LOTUL 3
a) Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru LOTUL 1a) sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)b) mai mare de 45.000 de Euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)Pentru LOTUL 2a) sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)b) mai mare de 25.000 de Euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)Pentru LOTUL 3a) sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)b) mai mare de 30.000 de Euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru LOTUL 1
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat proiecte in domeniul furnizarii de imagini satelitarePentru LOTUL 2
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat proiecte in domeniul furnizarii de date si informatii geodezicePentru LOTUL 3
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat proiecte in domeniul furnizarii de soft pentru realizarea de harti electronice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru LOTUL 1 cel putin 1 proiect.Pentru LOTUL 2 cel putin 1 proiect.Pentru LOTUL 3 cel putin 1 proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2007 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 12:00
Locul: OPCP-MEF, Bd. Mircea Voda, Nr. 44, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare RO2005/017-553.03.11.03 - Sistem pentru achizitia si procesarea datelor topo-hidrografice si pentru realizarea hartii electronice de navigatie in format INLAND ECDIS
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: Bd-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55/614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 19:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer