Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem pentru calcul de inalta performanta (Cluster HPC)


Anunt de participare numarul 144506/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE MATEMATICA "SIMION STOILOW" AL ACADEMIEI ROMANE
Adresa postala: Calea Grivitei 21, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010702, Romania, Punct(e) de contact: Livia Stefania Andrei, Tel. +40 0213196531, Email: [email protected], Fax: +40 0213196505, Adresa internet (URL): www.imar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut al Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: cercetare matematica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem pentru calcul de inalta performanta (Cluster HPC)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Grivitei 21, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem pentru calcul de inalta performanta (Solutie Cluster HPC) -conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem pentru calcul de inalta performanta (Solutie Cluster HPC) -1 bucata, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 630, 953RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare Garantia de participare este: :6310 lei, respectiv 3155 lei pentru IMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.12- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO93TREZ7015005XXX000174, deschis la Trezoreria Sector 1 sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Garantia trebuie sa fie irevocabila. Echivalenta leu/alta valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei/anuntului de participare. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006. Garantia de participare care se va retine, in cazul in care Consiliul respinge contestatia este conform art 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Garantie de buna executie Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract de cercetare finantat de UEFISCDI, 10ERC-Like
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Lucian Beznea, Director adjunct Radu Purice, Secretar Stiintific: Cezar Joita, Contabil Sef Gabriela Pahonea, Cristian Sminchisescu, Vlad Olaru, Beatrice Leca si Livia Andrei.-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalulCertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.7 -Fisa de informatii generale -media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, sau clienti privati
Firma ofertanta trebuie sa prezinte o scrisoare/un certificat care atesta
instruirea personalului ofertantului in conformitate cu standardele de
reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de
producator care sa-i permita sa desfasoare activitati de garantie lasediul beneficiarului. Alternativ, ofertantul poate presenta un angajament al
producatorului prin care acesta se obliga sa execute direct operatiile specifice perioadei de garantie la sediul beneficiarului.
Prezentarea unui Certificat ISO 9001 sau echivalent
Prezentarea unui Certificat ISO 14001 sau echivalent
Prezentarea unui Certificat ISO 27001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor depune certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicFirma ofertanta trebuie sa prezinte o scrisoare/un certificat care atestainstruirea personalului ofertantului in conformitate cu standardele dereparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute deproducator care sa-i permita sa desfasoare activitati de garantie lasediul beneficiarului. Alternativ, ofertantul poate presenta un angajament alproducatorului prin care acesta se obliga sa execute direct operatiile specifice perioadei de garantie la sediul beneficiarului.Prezentarea unui Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificatul sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Prezentarea unui Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificatul sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Prezentarea unui Certificat ISO 27001 sau echivalent (certificatul sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 11:00
Locul: IMAR calea Grivitei 21, sect 1, etaj 5 cam 504
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si reprezentanti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele clasate pe primul loc cu acelasi prĂȘt vor face obiectul unei reofertari in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile, incepand cu ziua urmatoare transmiterii rezultatelor procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Matematica "Simion Stoilow" al Academiei Romane, Serviciul Juridic - avocat Nicoleta Romascanu
Adresa postala: Calea Gritiveti 21, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010702, Romania, Tel. +40 213196506, Email: [email protected], Fax: +40 213196505, Adresa internet (URL): www.imar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2013 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer