Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem pentru identificarea si managementul obiectelor utilizand undele de radio frecventa folosite in cadrul unui sistem inteligent pentru identificarea, inventarierea si managementul cartilor, revistelor sau al CD-urilor, casetelor video si al D


Anunt de participare numarul 37584/30.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Biblioteca Centrala Universitara "Eugen Todoran" Timisoara
Adresa postala: bv. Vasile Parvan nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Popa, Tel.0256-494004; 0256-490353, Email: [email protected], Fax: 0256-494004, Adresa internet (URL): www.bcut.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem pentru identificarea si managementul obiectelor utilizand undele de radio frecventa folosite in cadrul unui sistem inteligent pentru identificarea, inventarierea si managementul cartilor, revistelor sau al CD-urilor, casetelor video si al DVD-urilor. COD CPV 32344270-9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante, din Timisoara, B-dul Vasile Parvan, nr. 4, cod 300223, jud Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem pentru identificarea si managementul obiectelor utilizand undele de radio frecventa folosite in cadrul unui sistem inteligent pentru identificarea, inventarierea si managementul cartilor, revistelor sau al CD-urilor, casetelor video si al DVD-urilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32344270-9 - Sistem de control radio si telefonic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 172, 629EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 11646 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este realizata de la bugetul de stat, iar plata se va face conform contractului de furnizare produse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. Art. 44/ HG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
17. Criteriile de calificare privind situatia personala, capacitate-tehnica si/sau profesionala a operatorilor economici carepot atrage dupa sine excluderea acestora din urma precum si informatiile/documentele prin acestia dovedesc faptul ca nu se incadreaza in cazurile ce justifica excluderea sunt urmatoarele :
a) Declaratie pe proprie raspundere din care rezulta ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 180, 181 din HG 34/2006,
b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si la bugetul asigurarilor sociale (formularele-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident),
c) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
d) Certificat emis de producator din care sa rezulte capacitatea de integrare/implementare a proiectului.
Pentru persoane fizice romane : se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
18. Criterii de calificare privind situatia economica financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala a operatorilor economici, carepot atrage dupa sine excluderea acestora din urma precum si informatiile/documentele prin acestia dovedesc faptul ca nu se incadreaza in cazurile ce justifica excluderea sunt urmatoarele:
a) Fisa de informatii generale,
b) Autorizare pentru livrarea produselor, pentru furnizori
c) Experienta similara in ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) RON conform documentatiei de atribuire,
d) Referinte din partea altor beneficiari/clienti,
e) Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice pe carecandidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, in cazul producatorilor,
f) Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat (personalul angajat sa fie calificat si autorizat pentru montarea sau executia produsului), asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, in cazul producatorilor,
g) Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente,
h) Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO 9001:2000). Ofertantii care nu sunt producatori vor prezenta certificatul care atesta sistemul calitatii ISO 9001:2000 al producatorului care le-a acordat autorizatia de livrare,
i) Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti,
j) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) : RON conform documentatiei de atribuire,
k) Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare decat 110 %,
l) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) trebuie sa fie de peste 30 %.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)concretizata prin indeplinirea a maxim 3 contracte similare cu o valoare mai mare sau egala cu 150.000 RON.cifra medie de afaceri: pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006) sa fie mai mare sau egala cu 300.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
plan de management al proiectului
20%
Descriere:
3.
garantia echipamentului
10%
Descriere:
4.
servicii post garantie si de asigurare a materialelor consumabile
5%
Descriere:
5.
termen de livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia disponibila pe SEAP la www.e-licitatie.ro. sau tiparita la sediul Aut.Contr- Timisoara, Bd.V.Parvan nr.4 unde se achita in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 13:00
Locul: Biblioteca Centrala Universitara Eugen Todoran Timisoara, Bd. Vasile Parvan nr.4, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana oficiala-autorizata de ofertant sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.(+4)0256-494650, Email: [email protected], Fax: (+4)0256-498092, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Bibliotecii Centrale Universitare "Eugen Todoran" Timisoara
Adresa postala: B-dul. Vasile Parvan, nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Tel.(+4)0256-494004, Email: [email protected], Fax: (+4)0256-494004, Adresa internet (URL): www.bcut.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer