Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem pentru integrarea sistemelor existente de monitorizare a calitatii energiei electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 89956/04.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Elena Matei, Tel.021 3035760, Email: [email protected], Fax: 021 3035756, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala OMEPA
Adresa postala: Bd. Hristo Botev 16-18, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Tel.021 303 5760, In atentia: Elena Matei, Email: [email protected], Fax: 3035756
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem pentru integrarea sistemelor existente de monitorizare a calitatii energiei electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, B-dul Hristo Botev 16-18, Sectorul 3
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem care sa integreze cele trei sisteme existente de calitate a energiei electrice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un sistem integrat de monitorizare a calitatii energiei electrice, cuprinzand componente hardware si software
Valoarea estimata fara TVA: 3, 350, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in cuantum de 60000 lei-garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile art. 181 din OUG 34/2006;
-certificat de inregistrare la Registrul Comertului;
-certificat constatator, eliberat de Registrul Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006;
-certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetele locale;
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente;
-balanta de verificare aferenta lunii august 2009;
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind ofertantul;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie pe propria raspundere privind sanatatea si protectia muncii;
-declaratie privind experienta similara; o lista a produselor similare livrate in ultimii trei ani si recomandare din partea cel putin a unui beneficiar trecut in lista; livrarile similare din ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum 500.000 Euro;
-certificat ANRE pentru activitati in statii electrice (partea de joasa tensiune;
-declaratie privind subcontractantii;
-angajament ferm al tertului-sustinator/tertilor-sustinatori, in caz ca acesta/acestia exista, privind resursele financiare si/sau resursele tehnice puse la dispozitia ofertantului;
-prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii: certificat ISO 9001 sau documente echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S104-151245 din 06.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 11:00
Locul: Sediul CNTEE TRANSELECTRICA SA, Sucursala OMEPA, Bucuresti, Bd. Hristo Botev 16-18, parter, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire data de conducatorul operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 4083600, Email: [email protected], Fax: 021 4083600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CNTEE TRANSELECTRICA SA - Sucursala OMEPA
Adresa postala: Bd. Hristo Botev 16-18, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Tel.021 3035839, Email: [email protected], Fax: 021 3035756
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer