Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem performant de integrare a miscarii umane


Anunt de participare numarul 90334/05.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE MATEMATICA "SIMION STOILOW" AL ACADEMIEI ROMANE
Adresa postala: Calea Grivitei 21, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010702, Romania, Punct(e) de contact: Livia Stefania Andrei, Tel.021-3196531, Email: [email protected], Fax: 021-3196505, Adresa internet (URL): www.imar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut al Academiei
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem performant de integrare a miscarii umane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Matematica "Simion Stoilow"
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COnform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35123500-7 - Sisteme de identificare video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 462, 521RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata: 4625 lei, respectiv 2312.5 lei pentru IMM; garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Persoane juridice/fizice romane-Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate copie cu mentiunea conform cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale copie cu mentiunea conform cu originalul- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului copie cu mentiunea conform cu originalul- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului copie cu mentiunea conform cu originalul
- Persoane juridice /fizice straine-Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional (Extras din banca de date a registrului societatii) traduse si legalizate- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara - traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
Bilant contabil la 30.06.2009 - copie insotita de mentiunea conform cu originalul
Balanta de verificare la 30.06.2009 - copie insotita de mentiunea conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara ofertantul va face dovada incheierii si executiei integrale in ultimii 3 ani a unui contract pentru produse identice sau similare, insotit de recomandari din partea beneficiarilor;
documente emise de organisme acreditate care confirma: 1. certificarea sistemului calitatii propriu (ISO 9001 propriu sau echivalent) sau documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii al producatorului (ISO 9001 producator sau echivalent); 2. documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management pentru aparatura medicala alproducatorului (ISO13485:2003); 3. documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea ISO 14001- Sistemul de Management de Mediu al producatorului copii insotite de mentiunea conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: Institutul de Matematica al Academiei Romane
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delagate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: sos Oltenitei, nr.106-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Matematica al Academiei Romane
Adresa postala: Calea Grivitei 21, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010702, Romania, Tel.021.319.65.31, Fax: 021.3196505
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2009 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer