Licitatie Publica - Sistem PET/CT
Anunt de participare numarul 139016/20.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie din Craiova
Adresa postala: str. Petru Rares, nr. 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Armaselu Sabin, Tel. +40 251533713, Email: [email protected], Fax: +40 251533713, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistem PET/CT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bvd. 1 Mai, nr. 68, Craiova, Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Sistem PET/CT necesar pentru desfasurarea activitatilor in cadrul proiectului de cercetare TARGET
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33113110-9 - Scanere cu rezonanta magnetica nucleara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem PET/CT 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 701, 583.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 170.000 leiForma de constituire a garantiei de participare: - depunere la casieria Universitatii de Medicina si Farmacie din Craiova- scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- instrument de garantare emis de o societate de asigurare- ordin de plata in contul nr. RO46 TREZ 2915 005X XX00 5294 deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA si se constituie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru contractantului precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularului 1;2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 2 ;
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Completarea Formularului 3 ;
4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr.34/2006- Formularul 4 in original- semnat si stampilat; Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atriburii este specificata in ANEXA 1;
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( in copie vizata "conform cu originalul")
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala ofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( in copie vizata "conform cu originalul") Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate
Nota:
- in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obilgatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea ( producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
- se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - se completeaza Formularul 5
Bilant contabil- prezentarea ultimului bilant contabil depus, vizat si inregistrat de autoritatile competente, in copie vizata "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani - completarea Formularului 6 - Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valoarea livrarilor, prezentat in original
Certificatul sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in S.E.A.P avand certificat digital valid pentru acces in sistem si o adresa de e-mail functionala, precizata in datele de contact din formularul Informatii generale atasat la documentatiePrecizari specifice : - elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea ofertei fara TVA, pentru intreaga cantitate de produse- durata rundei de licitatie electronica 1 zi( 24 ore).Daca in cazul in care 2 sau mai multe oferte se afla pe primul loc, autoritatea contractanta va cere reofertarea pretului intr-un plic sigilat pentru departajarea ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2012 11:00
Locul: Directia Economica, Bvd. 1 Mai, nr. 68 -Camin studentesc, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa din partea ofertantului si carte de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Fornularul nr. 8), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (ANEXA Fornularul nr. 8). In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor OUG nr.34/2006, de catre contestar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 18:28