Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Sistem profesional de climatizare sala echipamente?


Anunt de participare (utilitati) numarul 118703/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  Strada Oituz, nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Draghia, Tel. 0234207165, In atentia:  Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email:  [email protected], Fax:  0234517456, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Punct(e) de contact:  Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel. 0234207120, Fax:  0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Sistem profesional de climatizare sala echipamente?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia produsului sistem profesional de climatizare sala echipamente, incluzand: pachet standard, accesoriile suplimentare si serviciile conexe, cu respectarea cerintelor specificatiei tehnice sect.IV a DA atasata prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia produsului sistem profesional de climatizare sala echipamente ? una bucata ?pachet standard si accesorii suplimentare
Valoarea estimata fara TVA: 30, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 300 lei, fara TVA, valabila pana in data de 02.08.2011; garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. care dovedesc sit. pers. a op. ec.
-Decl. privind sit. pers. a operat. ec.- formular 2, insotit de certificatele const. privind indepl oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conf cu preved in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul op ec (formulare tip eliberate de autorit compet din tara in care op ec este rezident)- copii certificate pt conf cu orig, lizibile, cu stampila si semnat reprez legal al op ec, valabile la data deschiderii ofertelor si fara datorii;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 23;
-Inf. generale - formularul 3.
Doc. care dovedesc capacit de exercit a activitatii profes
1.Pt. pers. fizice/juridice romane: CertificatConstatator emis de ORC-dovada ca op.ec. nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate siCertificat de inregistrare- copii certificate pentru conformitate cu originalul, valabile la data deschiderii ofertelor, cu stampila si semnat reprez legal al op ec.
2.Pt pers fizice/juridice straine: doc edificat care sa doved o forma de inregistrare ca pers fizica/juridica cf cu preved legale din tara in care ofertantul este stabilit- copie certificata pt conformit cu orig, valabile la data deschiderii ofertelor, cu stampila si semnat reprez legal al op ec., insotite de traducerea autoriz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie din care sa rez ca op ec are minim un angajat cu studii tehnice medii sau superioare, care este certificat, sau cel putin specializat pentru operatii de instalare/service/ ment pe echip de climatiz produse de producatorul echipamentului ofertat si un electrician autorizat pentru lucrari de instalatii interioare. Se dem cu diploma de studii profes; doc de certificare sau de specializare (dupa caz) pentru op de instalare/service/ ment pe echipam de climatiz produse de producatorul echipamentului ofertat; doc de atestare/autorizare ANRE sau orice doc echiv pentru lucrari de inst el interioare, cf Ordin 24/2007;
2.Doc emis de Ministerul Mediului si Padurilor din care rezulta numarul de inregistrare din registrul producatorilor si importatorilor de echipamente electrice si electronice, cf.HG nr.1037/2010;
3.O lista, cuminim 1(un) contract similar din care sa rezulte ca operatorul economic a livrat in ultimii 3 ani, un sistem profesional de climatizare sala echipamente, la care asigura servicii de garantie in curs sau servicii de mentenanta in curs. Lista va fi insotita de copie dupa paginile din contract care contin informatiile solicitate si recomandarea sau certificatul constatator emis conform art. 97^1 din H.G.925/2006, referitor la contractulsimilar invocat, din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
4.Operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
5.Docprivind functsistemului de management al calitatii, emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management alcalitatii (SR EN ISO 9001;2008, sau echivalent). Se dem prin prezent certificatuluisistemului de management al calitatii, sau echivalent ? in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila reprez legal al op ec.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici.Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA1151
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.08.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ?Programul anual al achizitiilor publice? pe anul 2011, aprobat de conducerea Companiei, prin nota nr. 2747/28.01.2011, la pozitia 8, este prevazuta achizitia ?Sistem profesional de climatizare sala echipamente?, cod CPV 42512000-8, valoarea estimata fiind de 30000 lei, respectiv 6977 euro.La nivel de Companie (Executiv plus 8 sucursale subordonate), in anul 2011 suma prevazuta pentru toate achizitiile care se incadreaza in acest cod CPV este superioara pragului prevazut de art.124, lit.a din OUG 34/2006.Procedura de achizitie aprobata la nivel de Companie este ?licitatie deschisa?, fiecare sucursala urmand sa-si organizeze procedura la nivel local, functie de necesitati, in scopul maririi gradului de concurenta si de transparenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art. 256^2: - alin. 1, lit. b in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal;
-alin.2, incepand cu data publicarii anuntului (pt. cont DA) .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala de Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala:  Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234207164, Fax:  0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer