Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem SCADA de Monitorizare, Control, Alarmare, Optimizare a functionarii si Trasabilitate a interventiilor pentru Punctele Termice modernizate (SCADA - MCAOTPT)


Anunt de participare (utilitati) numarul 98234/19.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. CET IASI S.A.
Adresa postala: Calea Chisinaului nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Investitii, Tel.02352/237990-1115, In atentia: Ing. Gheorghe Tuca, Email: [email protected], Fax: 0232/237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. CET IASI S.A.
Adresa postala: Calea Chisinaului nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: Birou Coordonare Achizitii, Tel.0232/237990-1257, In atentia: -ing. Milica Dobre, Email: [email protected], Fax: 0232/237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. CET IASI S.A.
Adresa postala: Calea Chisinaului nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990-1222, Email: [email protected], Fax: 0232/237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem SCADA de Monitorizare, Control, Alarmare, Optimizare a functionarii si Trasabilitate a interventiilor pentru Punctele Termice modernizate (SCADA - MCAOTPT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C. CET Iasi S.A.-depozit -sediu central
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul lucrarii consta in realizarea , , la cheie, , a unui sistem SCADA-MCAOTPT pentru punctele termice modernizate din cadrul S.C. CET Iasi S.A.
Sistemul va fi furnizat si pus in functie , , la cheie, , integral, cu toate componentele hardware, cat si cu toate componentele software necesare, conform cu caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961200-2 - Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini aferent documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 6000 lei, valabila 60 de zile de la deschiderea ofertelor.Garantia de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata notarial inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la cap.V din fisa de date a achizitiei, ofertantul poate prezenta initial doar o DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE (formular 9+anexa aferenta), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul de indeplinire a respectivelor cerinte.
1.Formular 12A-de neincadrare in art.180 din OG 34/2006.
2.Formular 12B-de neincadrare in art.181 din OG 34/2006.
3.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, original sau copielegalizata, si va avea termenul legal de valabilitate la data depunerii ofertei.
4.Certificat de inregistrare-copie.
5.Certificat constatator emis de ORC - original sau copie legalizata, in termenul legal de valabilitate, la data depunerii ofertei, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente si situatii financiare anexe la bilant.
2. Declaratie privind cifra anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani-formular 20.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de :900000 lei (220000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, - cu o valoare mai mare sau cel putin egala cu 600000 lei (120000 euro)- formular 12D.
-dovada implementarii unor astfel de sisteme SCADA prin prezentarea a cel putin unui sistem SCADA implementat cu cel putin 10000 taguri reale externe sistemelor soft (marimi fizice de proces), in formulare si exprimare proprie a ofertantului. Nu se vor calcula pentru cele 10000 taguri marimile intermediare, variabile de calcul derivate din marimile de proces chiar daca acestea au o oarecare relevanta tehnologica in cadrul procesului.Se vor lua in calcul numai implementarile finalizate prin proces verbal final de receptie. Beneficiarul isi rezerva dreptul sa solicite referinte si contacte directe cu beneficiarul lucrarii invocate ca experienta similara.
-informatii privind subcontractantii-formular 12G.
-certificatul eliberat de organismul de certificare prin care demonstreaza implementarea, sau ca este in curs de implementare, a unui sistem de management a calitatii, cf. SR EN ISO 9001/2001.
-daca ofertantul este distribuitor al produsului, va prezenta documente in acest sens si cel putin certificatul emis de organismul de certificare prin care se demonstreaza ca producatorul are implementatun sistem de management al calitatiicf. SR EN ISO 9001/2001 sau SR EN ISO 9001/2008.
-ofertantul trebuie sa fie certificat de producatorul platfeormei SCADA in jurul careia se va dezvolta intreaga aplicatie. In oferta se va prezenta dovada certificarii si a detinerii de competente in dezvoltarea de software pe platforma respectiva, prin documente emisede producatorul platformei SCADA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem. ofertei in cadrul procesului de reofertare este pretul, in lei fara TVA. Nr. runde LE: 1.LE va incepe la 2 (doua)zile lucratoare de la transm.inv. de participare la LE. Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 12:00
Locul: la sediul S.C. CET Iasi S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimentacantitatile prevazute in caietul de sarcini, in conditiile precizate de legislatia in vigoare, in vederea posibilitatii de dezvoltare ulterioara a sistemului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Anastasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 36/2006, despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. CET IASI S.A. Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Chisinaului nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990-1134, Email: [email protected], Fax: 0232/237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2010 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer