Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem telegestiune/ modernizare sistem de comunicatii si dispecerizare a centralelor si punctelor termice din municipiul Cluj-Napoca - Modernizare 70 obiective


Anunt de participare (utilitati) numarul 31537/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Adresa postala: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Milena Puscas, Tel.0264 - 503703, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0264 - 503722, Adresa internet (URL): www.ratcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem telegestiune/ modernizare sistem de comunicatii si dispecerizare a centralelor si punctelor termice din municipiul Cluj-Napoca - Modernizare 70 obiective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 70 centrale si puncte termice apartinand R.A.Termoficare Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este achizitia echipamentelor informatice si de automatizare, configurarea si instalarea echipamentelor furnizate, implementarea soft-urilor aferente in 7 de CT-uri si PT-uri apartinind R.A.Termoficare Cluj-Napoca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30241000-0-Software pentru computer (Rev.1)
50960000-2-Servicii de instalare de computere si de echipament de birotica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse
Servicii de instalare
Valoarea estimata fara TVA: intre 160, 000 si 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Optiunea de achiz.a unor echipam.similare, opt.de achiz.a unor servicii similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :2000 euro.Plata in euro sau lei la cursul de schimb BNR din ziua platii.Forma de constit.a gar.de partic.: scrisoare de garantie bancara sau OP.Docum. se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse buget de stat OUG48/2004, surse proprii.Plata dupa receptia produselor in termen de maxim 30 zile de la data depunerii facturii la achizitor, in conf.cu preved.contr.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici trebuie sa fie legalizata, aceasta fiind o conditie necesara ptr.buna indeplinire a contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.180 din OUG34/2006, Decl.priv.neincadr.in sit.prev.la art.181 din OUG34/2006, Certif.de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la stat, Decl.priv.calit.de particip.la procedura, Certif.constat.de la OF.Reg.Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de docum.care dovedesc sit.econ.si fin.: inform.privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani, Decl.privind conducerea propusa pentru realizarea investitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata Cont RO71RNCB0106000767550001(lei)BCR ClujCod fiscal : RO 201330 , Inreg.la Reg.Com. : J12/338/1991
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:00
Locul: Sediul Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Biroul proiectare dezvoltare implementare tel.0264.503.715, 0264.503.723, 0264.503.703, e-mail: [email protected] se admit oferte alternative.Ofertantii vor depune oferta pentru intreaga cantitate de produse si servicii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic- Regia Autonoma de Termoficare Cluj-Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264.503.703, Email: [email protected], Fax: 0264.503.722, Adresa internet (URL): ww.ratcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer