Licitatie Publica - SISTEM ULTRASONOGRAFIC MULTIDISCIPLINAR DE INALTA PERFORMANTA
Anunt de participare numarul 110905/05.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul de Granturi si Cercetare, Tel. 021/3114077, In atentia: Angela Stoian, Email: [email protected], Fax: 021/3103065, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEM ULTRASONOGRAFIC MULTIDISCIPLINAR DE INALTA PERFORMANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central UMF Carol Davila-Facultatea de Medicina Generala-Bd. Eroii Sanitari nr.8, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM ULTRASONOGRAFIC MULTIDISCIPLINAR DE INALTA PERFORMANTA- 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEM ULTRASONOGRAFIC MULTIDISCIPLINAR DE INALTA PERFORMANTA- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 141, 129.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-2820 RON.Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile pot achita 1/2 din valoarea garantiei.Se vor prezenta documente justificative in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contractului va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate .Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 .Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale(original sau copie legalizata) din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ?D.G.F.P.C.F.S. (original sau copie legalizata), din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie ?conform cu originalul?.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluicu toate mentiunile - copie legalizata sau original. Autorizare livrare produse copie conform cu originalul si traducere in limba romana.
In cazul in care livrareaeste efectuatade catreun distribuitorsi autorizatia nu este emisa direct de producatorcatre furnizor, se va prezenta autorizatie de la producator catre dealerul autorizat si de la acesta catre furnizor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani. Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ? ISO sau echivalent ptr. producator ? copie conform cu originalul si traducere in limba romana. Marca CE sau echivalent ? copie conform cu originalul si traducere in limba romana.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o singura runda.Nu pot participa la licitatie electronica decat operatorii inregistrati in SEAP cf.HG1660/2006 actualizata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27807/05.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2010 11:00
Locul: Rectoratul UMF Carol Davila Bucuresti, str. Dionisie Lupu nr.37, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii Departamentului de Granturi si Cercetare, reprezentantii societatilor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un atac al autoritatii contractante pe care il considera legal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala: Rectoratul UMF Carol Davila Str. Dionisie Lupu nr.37, sector2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel. 0213180726, Fax: 0213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 11:09