Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistem Virtualizare Desktopuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 127601/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala:  P-ta C.I.MOTAS NR.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 0269201944, In atentia:  Emilia Tarnu, Email:  [email protected], Fax:  0269844184, Adresa internet (URL):  www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sistem Virtualizare Desktopuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Romgaz: . Str.Constantin Motas, nr. 4, Medias , jud.Sibiu
? Sucursala Medias: Str. Garii , nr. 5, Medias, jud.Sibiu? Sucursala Mures: Str. Salcimilor, nr.23, Tg. Mures , Jud.Mures? Sucursala Ploiesti: Str. Gh.Gr. Cantacuzino, nr.150, Ploiesti, jud.Prahova
? Sucursala SIRCOSS: Soseaua Sibiului nr.5, Medias, jud.Sibiu? Sucursala STTM : Str.Barajului, nr.6, Tg. Mures, jud.Mures
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem Virtualizare Desktopuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
51611000-8-Servicii de instalare de computere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: conform caietului de sarcuini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 241, 708RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 22 000 lei, Garantia de buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii, plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevaz.de art.69^1din OUG 34/2006;
- Declaratie tip, ,Certificat de parti.la licitatie cu oferta independenta''cf.O.ANRMAP nr.314/2010- Certificat de inregistrare sau Autorizatie de functionare(se vor prezenta in copie , ,conf cu originalul'');
- Declaratie privind IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2010- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.4 000 000 lei, echiv a 936768 euro(E=4, 27 lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Experienta similara. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor produse(sisteme de virtualizare) livrate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fi fost min. 2 000 000 lei, echiv. a 468384 euro(1euro=4, 27 lei), 3. Recomandari din partea unor beneficiari / clienti. Ofertantul va prezenta in mod obligatoriurecomandari de la clientii prezentati in , ,Lista principalelor contracte in baza carora s-au efectuat livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
4.Ofertantul trebuie sa faca dovada cadetine personal certificat pentru prestarea serviciilor solicitate, in concordanta cu produsele si serviciile solicitate:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal certificat de producator pentru urmatoarele tehnologii:
-pentru sistemele de operare ofertate .
-pentru instruirea utilizatorilor in tehnologia ofertata .
-pentru suita de virtualizare ofertata .
-pentru networking in tehnologia ofertata .
-certificare de la producator pentru prestarea de servicii pe serverele ofertate .
Certificarile pot fi cumulate, maximumcate doua, de catre aceeasi persoana.
5. Informantii privind subcontractantii(daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Aut.contr.util licit elec ca o etapa finala a licitatiei deschise, procesul repetitiv se refera numai la pret si se va realiza intr-o singura runda. Durata unei runde este 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 12:00
Locul: Sediul S.N.G.N. Romgaz S.A. - Sala Licitatii (P14), P-ta C.I. Motas nr.4, Medias , jud.Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare precum si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se afla postata pe : www.e-licitatie.ro, atasata prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul SNGN Romgaz SA - Serviciul Licitatii
Adresa postala:  P-ta C.I. Motas nr.4, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269/201944, Email:  [email protected], Fax:  0269/844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer