Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistematizare verticala, amenajare peisajera, mobilier si instalatii urbane- zona blocuri, in orasul Breaza, jud. Prahova


Anunt de participare numarul 33816/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BREAZA
Adresa postala: STR. REPUBLICII NR.82B, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Breaza, Cod postal: 105400, Romania, Punct(e) de contact: Savu Constantin, Tel.0244340508, In atentia: Savu Constantin, Email: [email protected], Fax: 0244340428, Adresa internet (URL): www.primariabreaza.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistematizare verticala, amenajare peisajera, mobilier si instalatii urbane- zona blocuri, in orasul Breaza, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Breaza Judetul Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistematizarea verticala a 4, 7 ha aferenta zonei "blocuri Breaza", Jud. PH. pentru realizarea unei infrastructuri moderne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajarea a terenului in suprafata de 4, 7 ha, supus sistematizarii si se propune realizarea urmatoarelor:
- refacere cai acces
-realizarea unzui numar suplimentar de 110 locuri parcare;
- modernizare iluminat artificial;
-modernizare retea canalizare L = 1250 ml
- Modernizare retea apa potabila L = 1060 ml
- Amenajarea a trei locuri de joaca pentru copii;
- Realizarea unui amfiteatru care va inlesni contactele sociale intre locatari;
- Realizarea unor platforme de gunoi;
-Realizarea de plantatii de protectie din 130 copaci si 570 m garduri vii + spatii ingazonate prevazute cu punct de apa pentru udat;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 400, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gatrantie participare la licitatie in valoare de 12000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatia art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala precum si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.
Valabilitatea formularelor la 31.08.2007
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa camera de Comert si Industrie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Bilantul contabil la 31.12.2006 din care sa reiasa ca nu are contul de profit si pierderi pe minus;
Cifra de afaceri medie anuala sa fie mai mare de 2200000 RON;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii cinci ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;
Declaratie privind echipamentele tehnice pentu indeplinirea contractului
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune in special pentru asigurarea calitatii;
Certificate sau alte documente emise de organisme care sa ateste anumite standarde de asigurarea calitatii sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele /dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespuzator al calitatii;
Declatratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani;
Contract cadru insusit prin semnatura si stampila;
Durata contractului doi ani cu posibilitati de prelungire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 75 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la Caseria Primariei Breaza, Jud. Prahova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2007 10:00
Locul: Sediul Primariei orasului Breaza, Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte, reprezentanti ai MF - UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emille Zola, nr. 4, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445, Fax: 0244511049
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Urbanism - Primaria Breaza, PH,
Adresa postala: Str. Republicii 82B, ,Localitatea: Breaza, Cod postal: 105400, Romania, Tel.0244340508, Fax: 0244340428, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer