Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistematizarea circulatiei transfrontaliere in zona punctului de frontiera Podul Istoric , Sighet (RO)-Solotvino(UA) din municipiul Sighetu Marmatiei


Anunt de participare numarul 85002/20.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Adresa postala: strada Bogdan Voda nr.14, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gheorghe Nemes, Tel.0262-311001, In atentia: dnei Camelia Slujeru, Email: [email protected], Fax: 0262-311069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistematizarea circulatiei transfrontaliere in zona punctuluide frontiera Podul Istoric , Sighet (RO)-Solotvino(UA) din municipiul Sighetu Marmatiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Sighetu Marmatiei,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de modernizare pe strazile Horea, Closca si prelungire Titulescu conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de modernizare pe strazile Horea, Closca si prelungire Titulescu in lungime totala de1978 ml
Valoarea estimata fara TVA: 5, 124, 314RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.09.2009 pana la 30.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 100000 lei, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile si bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
un contract de asociere in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34.2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat fiscal emis de ANAF , certificat fiscal privind impozitele si taxele localeIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit nu se emit asemenea documente , ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie in forma autentica in fata unui notar public.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- pentru persoane fizice sau juridice romane - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului+ Certificat de inregistrare/Autorizatie de functionare altele echivalente-pentru persoanele juridice sau fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Bilanturi contabile incheiate la datele de 31.12. 2006 , 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente
Pentru ofertantii care fac dovada ca sunt incadrati in categoria IMM-urilor , acestia beneficiaza de prevederile Legii 346/2004.
- fisa cu informatii generale-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)minim8.000.000 lei sau echivalentul in euro . Justificarea valorii se face prin prezentarea de copii dupa bilantul contabil din ultimii 3 ani(respectiv 2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. experienta similara - lista principalelorlucrari in ultimii 5 ani, insotita de certificate debunaexecutie, copii dupa procese verbale la terminarea lucrarilor , 2.Resurse tehnice
- Lista de echipamente tehnice si utilaje3. Resurse umane
- Formularulprivind efectivul mediu al personalului angajat si anexa.
4. Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare5.informatii privind asociatiiLista asociatilor .
Standarde de protectia muncii- declaratie pe propria raspundere privind respectarea normelor de sanatate si securitate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita cel putin doualucrari similare fiecare cu valori de minimum1.500.000 lei .Asigurarea cu personal de specialitate- drumuri poduri minim 2 persoane , un responsabil pentru controlul tehnic de calitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12448/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2009 12:00
Locul: Primaria municipiului Sighetu Marmatiei, str.Bogdan Voda nr.14, 435500, jud.Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare CBC 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleosnr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3114642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Cluj Napoca
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-430305, Email: [email protected], Fax: 021-3104648
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Sighetu Marmatiei
Adresa postala: str.Bogdan Voda nr.14, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Tel.0262-311001, Email: [email protected], Fax: 0262-311069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer