Licitatie Publica - SISTEME ANTIEFRACTIE IN STATIILE DE TRANSFORMARE TELECONTROLATE
Valoarea Contractului:
1.590.000 RON
Castigatorul Licitatiei: HELINICK S.R.L.
1.590.000 RON
Castigatorul Licitatiei: HELINICK S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 57228/13.12.2008
Informatii anunt de participare asociat 50177
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: MEMENDUF ANISOARA, Tel.0241.80.53.07, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
SISTEME ANTIEFRACTIE IN STATIILE DE TRANSFORMARE TELECONTROLATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Ovidiu - loc. Ovidiu, str.Tulcei nr.10, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care fac obiectul contractului sunt: achizitionarea sistemelor de supraveghere;proiectarea sistemelor de supraveghere;instalarea de sisteme de supraveghere (senzori incendiu, miscare, camere video interior/exterior, echipamente de achizitii date si calculatoare de proces) care sa asigure monitorizarea si supravegherea de la distanta (de la punctul central dispecer), in timp real a obiectivelor protejate 45 locatiiAutoritatea contractanta va incheia un singur contract de furnizare pentru toate locatiile, cu un singur ofertant. Ofertantii vor depune obligatoriu oferta pentru toate activitatile care fac obiectul procedurii.2Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona produse suplimentare, in conformitate cu legislatia in vigoare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
31625200-5-Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
45312200-9-Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 590, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 216 Denumirea: SISTEME ANTIEFRACTIE SI ANTIINCENDIU IN STATII TELECONTROLATE
V.1) Data atribuirii contractului 11/14/2008
V.2) Numarul de oferte primite 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
HELINICK S.R.L.
Adresa postala: Str. Eraclie Arion, nr. 4-10, Etaj 1-2, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013911, Romania, Tel.+40214044444, Email: [email protected];[email protected], Fax: +40214044430, Adresa internet (URL): www.helinick.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2083076.27 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1590000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va obtine in urma transmiterii unei scrisori de intentie la fax 0241/805311;aut.contr.va pune la dispozitie docum.in maxim 4 zile de la data primirii scrisorii de intentie.Procedura de negociere se va derula in 2 etape: 1.Etapa de preselectie a candidatilor la care ofertantii vor depune documentele de calificare si oferta tehnica.2.Etapa de negociere a ofertei financiare la care ofertantii admisi vor depune oferta financiara.Numarul minim al candidatilor preselectati va fi de 3.Etapa de negociere a ofertei financiare se va desfasura in 3 runde succesive.La etapa de negociere a ofertei financiare vor participa numai ofertantii admisi dupa evaluarea documentelor de calificare si ofertei tehnice si carora le-au fost transmise invitatii scrise, prin fax, in care se va preciza data si ora inceperii negocierii. Negocierea se va face cu fiecare ofertant in parte.In cadrul rundelor de negociere ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare negociate in cadrul rundei anterioare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA
Adresa postala: Str.Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.046, Fax: 0241/616340
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2008 13:35