Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEME ANTIEFRACTIE IN STATIILE DE TRANSFORMARE TELECONTROLATE


Anunt de participare (utilitati) numarul 57228/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: MEMENDUF ANISOARA, Tel.0241.80.53.07, In atentia: Serviciului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEME ANTIEFRACTIE IN STATIILE DE TRANSFORMARE TELECONTROLATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Ovidiu - loc. Ovidiu, str.Tulcei nr.10, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalele activitati care fac obiectul contractului sunt: achizitionarea sistemelor de supraveghere;proiectarea sistemelor de supraveghere;instalarea de sisteme de supraveghere (senzori incendiu, miscare, camere video interior/exterior, echipamente de achizitii date si calculatoare de proces) care sa asigure monitorizarea si supravegherea de la distanta (de la punctul central dispecer), in timp real a obiectivelor protejate 45 locatii
Autoritatea contractanta va incheia un singur contract de furnizare pentru toate locatiile, cu un singur ofertant. Ofertantii vor depune obligatoriu oferta pentru toate activitatile care fac obiectul procedurii.2Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona produse suplimentare, in conformitate cu legislatia in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31625300-6 - Sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
31625100-4-Sisteme de detectare a incendiilor (Rev.1)
45312100-8-Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.1)
45312200-9-Lucrari de instalare de sisteme de alarma antiefractie (Rev.1)
74142120-3-Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 083, 076.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30.000RON/15.000 RON ptr.IMM.Garantia de buna executie 10%(5%-IMM) din valoarea fara TVA a contractului.DECLARATIE IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si locale la data de 30.06.2008, certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Tribunal - pt. persoane juridice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit - pt. persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani), Informatii privind situatia financiara; in cazul in care formularul nu este vizat de DGFP acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;Declaratie privind acceptarea clauzelor contractuale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane in conformitate cu legislatia in vigoare privind: proiectarea sistemelor de alarmare impotriva efractiei;instalare sisteme de alarmare impotriva efractiei;intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei; Autorizatii pentru livrarea produselor(in cazul distribuitorilor);Declaratie pe proprie raspundere ca la intocmirea ofertei tehnice se vor respecta specificatiile de echipamente si asigurarea calitatii, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini;o lista, care va cuprinde livrari de produse/servicii de proiectare/lucrari de montare sisteme antiefractie, realizate in ultimii 3 ani, de natura celor ofertate, in procent de 70% pentru livrari de produse si 30% pentru servicii de proiectare si montare sisteme antiefractie, a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului Formular F5, insotita de o Declaratie privind lista principalelor produse/servicii/ lucrari in ultimii 3 ani, precum si de certificari de buna executie emise de beneficiari;Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate avizat in acest sens, cu respectarea normelor tehnice in domeniu, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Montarea sistemelor antiefractie va fi executata sub indrumarea unui inginer specialist in sisteme de securitate;Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.certificari de calitate, certificari de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita prin numerar la sediul autoritatii contractante sau OP in contul RO62CITI0000000700086003 deschis la Citibank, Romania S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
In cazul in care oferta este prezentataintr-o alta limbava fi insotita de traducere autorizata
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 11:00
Locul: STR. NICOLAE IORGA NR.89A, CONSTANTA-SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va obtine in urma transmiterii unei scrisori de intentie la fax 0241/805311;aut.contr.va pune la dispozitie docum.in maxim 4 zile de la data primirii scrisorii de intentie.Procedura de negociere se va derula in 2 etape: 1.Etapa de preselectie a candidatilor la care ofertantii vor depune documentele de calificare si oferta tehnica.2.Etapa de negociere a ofertei financiare la care ofertantii admisi vor depune oferta financiara.Numarul minim al candidatilor preselectati va fi de 3.Etapa de negociere a ofertei financiare se va desfasura in 3 runde succesive.La etapa de negociere a ofertei financiare vor participa numai ofertantii admisi dupa evaluarea documentelor de calificare si ofertei tehnice si carora le-au fost transmise invitatii scrise, prin fax, in care se va preciza data si ora inceperii negocierii. Negocierea se va face cu fiecare ofertant in parte.In cadrul rundelor de negociere ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare negociate in cadrul rundei anterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Email: [email protected], Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere a contestatiei va fi cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre orice act al aut.contr.pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA
Adresa postala: Str.Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.046, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 18:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer