Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEME DE ALIMENTARE INDIVIDUALA (DESCENTRALIZATE) CU ENERGIE TERMICA A MUNICIPIULUI TARGOVISTE PRIN UTILIZAREA CENTRALELOR TERMICE DE BLOC IN CONDENSATIE


Anunt de participare (utilitati) numarul 134037/17.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMICA S.A.
Adresa postala: TARGOVISTE, b-d I.C. Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Punct(e) de contact: POPESCU ION, Tel. +40 245614553, Email: [email protected], Fax: +40 245217816, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SISTEME DE ALIMENTARE INDIVIDUALA (DESCENTRALIZATE) CU ENERGIE TERMICA AMUNICIPIULUI TARGOVISTE PRIN UTILIZAREA CENTRALELOR TERMICE DE BLOC IN CONDENSATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 30, 959, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conf. art. 66, lit e si f din HG 925/2006 : Primului contractincheiat la 5 zile de la semnarea acordului cadru, pentru 23 centrale termice cu val estim. 15800000 lei. Al doilea contr. incheiat la 12 luni de la semnare acord cadru, pentru 16 centrale termice, cu val estim. 15159000 lei. Cantitatiacord cadru: min. 23 centrale termice ; max 39 centrale termice
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT LA CHEIE privindproiectarea si executia de centrale termice ?module containerizate complet automatizate (cuprinzand echipamentele, utilajele, instalatiile termomecanice si toate materialele necesare executarii si functionarii centralei termice), proiectarea si executia lucrarilor de rezistenta, a racordarii la utilitati si a racordurilor de la centrala pana la instalatiile de incalzire si apa calda menajera, documentatiede acorduri, avize si autorizari, precum si obtinerea lor, pentru instalatiile si constructiile aferente centralelor termice (gazenaturale, electricitate, apa-canal, mediu, ISU, ISCIR, BRML), organizarea de santier, dotari PSI, reglaje, punerea in functiune, a 39 centrale termicecu condensare aferente instalatiei de incalzire si preparare apa calda menajera in municipiul Targoviste.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
39715210-2-Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie Centrale termice, proiectarea si executia lucrarilor de rezistenta, a racordarii la utilitati si a racordurilor de la centrala pana la instalatiile de incalzire si apa calda menajera, documentatiede acorduri, avize si autorizari, precum si obtinerea lor, pentru instalatiile si constructiile aferente centralelor termice organizarea de santier, dotari PSI, reglaje, punerea in functiune, a 39 centrale termicecu condensare aferente instalatiei de incalzire si preparare apa calda menajera in municipiul Targoviste.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 959, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in cuantum de 309.600 lei, din care suma corespunzatoare prevederilor art. 2781(c) este 10.656 lei fara TVAPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare :1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, 2) Prin virament bancar depus in contul autoritatii contractante nr. RO30CRCOX160100000220064 deschis la Banca Cooperatista Mihai Viteazul Targoviste.3). Depunerea sumei in numerar la caseria societatii autoritatii contractante (BD.IC BRATIANU NR.50, parter, Targoviste) .Dovada constituirii garantiei va fi depusa (in original) la sediul SC TERMICA S.A, Serviciul Achizitii, pana la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu art. 16 (2) din Legea nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Restituirea garantiei de participare- garantia de participare se restituie ofertantului necastigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Retinerea garantiei de participare / Ofertantul pierde garantia de participare, daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei- se incadreaza in prevederile art. 287^1 din OUG nr. 2006Nota: Lipsa documentului de constituire a garantiei de participare la procedura, conduce la respingerea ofertei, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie a contractului este de 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluicel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
88% -CREDIT FURNIZORSI 12% ALOCATII DIN BUGETUL LOCAL, SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 -Formularul 4 ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul 5;Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 6; Certificat de participare la licitatie- Formularul 11 ; Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG nr.34/2006 - Formularul 13 ;Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, daca este cazul - Formularul 10;Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -Ion Popescu ? Director General Termica Targoviste-Petrescu Mircea Gabriel -Presedinte AGA- Termica-Constantin Gherghescu ?Presedinte CATermica-Marius Constantinescu ? AdministratorPrimaria Targoviste-Daniela Popa-Director Economic Primaria Targoviste-Mariana Mindrescu?Director Tehnic Termica-Calin Nicoara ? Director Productie Termica-Sorin Dinu ?Director Economic Termica-Radu Ocnaru ?Compartiment AP Termica-Clara Teodorescu-Avocat-Larisa Pilescu ?Oficiu Juridic Termica Certificat constatator, in original sau copie conform cu originalul, emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte:
denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Persoane juridice/fizice straine vor atasa si urmatoarele documente:
a) copii conform cu originalul si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
b) documentele relevante, in original sau copie conform cu originalul si traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte:
-denumirea ofertantului si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social(adresa);
-numele reprezentantilor legali ai ofertantului;
-domeniile de activitate ;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara, prin raportare la fiecare lot
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de executie si conducere, inclusiv responsabil tehnic cu executia atestat, prin raportare la fiecare lot
Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice, personalul, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, prin raportare la fiecare lot
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti; daca este cazul de subcontractare, ofertantul caruia i se va atribui contractul va prezenta in copie contractul incheiat in acest sens cu subcontractantul, prin raportare la fiecare lot
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate similare prestatein ultimii 3 ani.Se va prezenta un proces verbal de receptie pentru lucrari similare, prin raportare la fiecare lot
Operatorii economici vor prezentaAutorizatie ISCIR privind montarea-instalarea, intretinere si verificarea cazanelor de apa calda, prin raportare la fiecare lot
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, cel putin unul dintre ofertantii implicati trebuie sa detina acest certificat
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv: pretul total al ofertei. In cursul desfasurarii licitatiei electronice nu se vor dezvaluii informatii privind identitatea ofertantilor sau noile preturi. Etapa finala se desfasoara intro singura runda, avand durata de 1 zi. . Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut. Ofertantul cu pretul cel mai scazut, rezultat in urma licitatiei electronice, are obligatia de a depune in original la registratura autoritatii contractante in termen de 3 zile lucratoare, oferta, refacuta, la valoarea licitata electronic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2012 11:00
Locul: S.C. TERMICA S.A, B-dul I.C. Bratianu, nr. 50, Targoviste, Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de licitatie; Reprezentantii UCVAP; Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatie vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participareSe recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul si imprejurimile, pentru a fi inmasura sa evalueze, pe propria raspundere, cheltuiala si riscurile, toate datele care le-ar putea fi utile in intocmirea ofertelor lor. Ofertantii trebuie sa informeze in scris Autoritatea Contractanta despre intentia de a vizita amplasamentul, cu cel putin 72 de ore inainte. La prima solicitare primita, se va posta pe www.e-licitatie.ro data stabilita pentru vizita pentru a putea participa toti cei interesati. Concluziile vizitei vor fi consemnate intr-un proces verbal alcatuit impreuna cu participantii care va fi postat tot pe www.e-licitatie.ro.Cf. Lg 346/2004-SECTIUNEA a 3-a, art. 16 (2) IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Lg 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor.In vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sadetinacertificatdigital validpentru acces in sistem .In situatia depunerii a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis (in termen de 24 de ore de la solicitare)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. TERMICA S.A - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130258, Romania, Tel. +40 245614553, Email: [email protected], Fax: +40 245217816
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer