Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sisteme de contorizare individuala, cu montaj aferente investitiei ,,Reabilitarea termica a blocurilor RK instalatii interioare de utilitati publice in municipiul Bacau - Etapa I


Anunt de participare (utilitati) numarul 39993/28.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET S.A. Bacau
Adresa postala: str. Chimiei, nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Punct(e) de contact: Marius Stanila, Tel.0234585050, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro/anunturi/anunturi de participare/CET S.A. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sisteme de contorizare individuala, cu montaj aferente investitiei , ,Reabilitarea termica a blocurilor RK instalatii interioare de utilitati publice in municipiul Bacau - Etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul achizitorului, respectiv SC CET SA Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 36, 944, 765RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform punctului II 1.4 din FA referitor la calendarul si cantitatea estimata min si max pentru ctr subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solutia consta in transformarea distributiei existente verticale in distributie orizontala cu coloana comuna pe casa scarii si bransamente la fiecare apartament pentru incalzire si apa calda de consum, in scopul realizarii masurilorstabilite in Strategia de alimentare cu energie termica a Municipiului Bacau referitoare la reabilitarea termica a cladirilorsi imbunatatirea sistemului de alimentare cu caldura la consumator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33263100-2 - Contoare de energie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produse estimata: se vor furniza 23.309 bucati sistem de contorizare, cu montaj.Cantitatea previzionata de produse ce vor fi furnizate in baza contractelor subsecvente este de:
- cantitatea minima: 400 bucati sistem de contorizare;
- cantitatea maxima: 23.309 bucati sistem de contorizare .Estimari ale cantitatilor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent :
- cantitatea minima: 40bucata sistem de contorizare;
- cantitatea maxima: 285 bucati sistem de contorizare, cu termen de livrare 14 zile de la emiterea ordinului., sau-cantitatea maxima: 570 bucati sistem de contorizare, cu termen de livrare de 28 zile de la emiterea ordinului.
Se vor achizitiona cantitati suplimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 36, 944, 765RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000 lei/OP/SGB/IMM 50%.Garantia acordului cadru este de 5 % din valoarea min AC. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea ctr subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local prin HCL 34/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006(formular 12A);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181UG 34/2006(formular 12B);
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (Directia Generala de Taxe si Impozite Locale)/
-certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ;emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.-certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/ (copie )
-certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA -CIF RO (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Confirmarea livrarilor similare se realizeaza prin completarea - formular 12D. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;
- ofertantul trebuie sa asigure existenta unui laborator autorizat de verificare in tara achizitorului, unde contoarele pot fi reparate si verificate. In cazul in care ofertantul nu detine un laborator autorizat propriu de verificari si incercari se va preciza societatea/laboratorul care asigura aceste servicii si se vor prezenta documentele de atestare ale acesteia, precum si contractul de colaborare incheiat intre ofertant si societatea respectiva cu privire la repararea si verificarea metrologica a sistemelor de masurare a energiei termice :
· autorizatia laboratorului de metrologie pentru verificari metrologice;
· autorizatia reparatorului pentru mijloacele de masurare ofertate.
- declaratie de conformitate la conditiile de calitate/certificate sau alte documente emise de organisme abilitate specificatii sau standarde relevante: prospecte, fise tehnice, cartea tehnica a produsului in limba romana, instructiuni de exploatare si intretinerepentru fiecare echipament furnizat; lista documentelor legale si a altor cerinte aplicabile necesare la realizarea produselor (standarde, prescriptii, etc);
- licenta de distribuitor autorizat produse (dealer autorizat) daca este cazul;
- licenta de importator daca este cazul;
-aviz BRML pentru activitatea de vanzare a mijloacelor de masurare ofertate;
-aviz BRML pentru activitatea de import a mijloacelor de masurare ofertate.
- dovada certificarii sistemului de management al calitatii al prestatorului de servicii, conform SR EN ISO 9001/2001, pentru domeniul care face obiectul achizitiei, de catre un organism acreditat din tara sau strainatate;
- programele de asigurarea calitatii urmarite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contrctante, strada Chimiei nr.6 , localitatea Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel sectia contencios Administrativ si fiscal Bacau
Adresa postala: strada Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se vor depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul Juridic SC CET SA Bacau
Adresa postala: strada Chimiei nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Tel.034585050, Fax: 034519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer