Licitatie Publica - sisteme de depozitare- expunere si mobilier destinate patrimoniului cultural national la obiectivul extindere sectia de istorie arheologie a muzeului olteniei craiova.
Anunt de participare numarul 83271/30.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA
Adresa postala: str.popa sapca nr.8, Localitatea: craiova, Cod postal: 200422, Romania, Punct(e) de contact: muzeul olteniei craiova, Tel.0251411906, In atentia: cristina vlad, Email: [email protected], Fax: 0251419435, Adresa internet (URL): www.m.olteniei.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sisteme de depozitare- expunere si mobilier destinate patrimoniului cultural national la obiectivul extindere sectia de istorie arheologie a muzeului olteniei craiova.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: extindere sectia de istorie arheologie a muzeului olteniei craiova.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
sisteme de depozitare- expunere si mobilier destinate patrimoniului cultural national .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39132000-6 - Sisteme de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sisteme de arhivare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 053, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10530 lei RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul institutiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/ subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea conform art.180 si art.181 din OUG 34/2006;
- certificate de atestare fiscala in original si in termen de valabilitate;
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original si in termen de valabilitate;
- copie certificat de inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa informatii generale;
- bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa experienta similara;
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimiii 3 ani;
- asigurarea calitatii. certificat de asigurare a calitatii iso9001 pentru producatori , iar cei ce nu sunt producatori vor prezenta certificate care atesta sistemul calitativ al producatorului care le-a acordat autorizatia de livrare;
- asigurarea cu personal specializat in proiectare, design interior, amenajari interioare;
- se vor prezenta cataloage , pliante sau mostre cu produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termenul de executie
25%
Descriere:
3.
perioada de garantie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 12:00
Locul: muzeul olteniei craiova, str. popa sapca nr.8.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea firmelor care au depus oferta pe baza de ci si imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform art.40, alin.2 din OUG nr.34/2006, din motive tehnice dar si datorita complexitatii contractului de furnizare, documentatia de atribuire nu poate fi publicata pe SEAP, ea urmand a fi ridicata de la sediul autoritatii contractante, craiova, str.popa sapca nr.8, tel.0251/411906, fax.0251/419435, in baza unei solicitari , iar daca operatorul economic interesat se afla in imposibilitatea de a ridica documentatia de la sediul autoritatii contractante, atunci aceasta va fi transmisa prin posta in regim de urgenta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 060084, Romania, Tel.0213118095, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: bulevardul nicolae titulescu nr.4, Localitatea: craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consilier juridic - muzeul olteniei craiova.
Adresa postala: str. popa sapca nr.8, Localitatea: craiova, Cod postal: 200450, Romania, Tel.0251411906, Fax: 0251419435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2009 16:20