Licitatie Publica - SISTEME DE ELECTROFOREZA, PIPETE, BALANTE ANALITICE SI SONICATOR
Anunt de participare numarul 118017/28.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE BIOLOGIE BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 296, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: Maricica Roata, Tel. 0212239072, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Academiei Romane
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEME DE ELECTROFOREZA, PIPETE, BALANTE ANALITICE SI SONICATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEME DE ELECTROFOREZA, PIPETE, BALANTE ANALITICE SI SONICATOR
Lot 1: Micropipete 1 set; Sonicator 2 bucati; Aparat electroforeza 7 bucati; Transiluminator 2 bucati; Sistem de captare imagine electroforeza 2 bucati; Total: 1 set si 13 bucati
Lot 2: Balanta analitica 5 zecimale 8 bucati; Dry block termostat 1 buc; Total 9 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38437100-8 - Pipete (Rev.2)
33152000-0-Incubatoare (Rev.2)
38311100-9-Balante analitice electronice (Rev.2)
38434500-1-Analizoare biochimice (Rev.2)
38436700-7-Dezintegratoare cu ultrasunete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEME DE ELECTROFOREZA, PIPETE, BALANTE ANALITICE SI SONICATOR
Lot 1: Micropipete 1 set; Sonicator 2 bucati; Aparat electroforeza 7 bucati; Transiluminator 2 bucati; Sistem de captare imagine electroforeza 2 bucati; Total: 1 set si 13 bucati
Lot 2: Balanta analitica 5 zecimale 8 bucati; Dry block termostat 1 buc; Total 9 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 403, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 5000 lei amandoua loturile; 3000lei lotul 1 si 2000 lei lotul 2Garantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat -ANAF.
Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local.
Certificatul de inregistrareCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009)declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Formular 10 - se completeaza; (cerinta obligatorie - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(LOT 1 - 279000 LEI;LOT 2 - 124000 LEI; LOT 1+LOT 2 - 403000 LEI conform H.G 925/2006). Curs de schimb: 2007 ? 1 EUR = 3, 33 lei; 2008 ? 1 EUR = 3, 68; 2009 ? 1 EUR = 4, 23. Curs de schimb din data de 17 martie 2011:1 EUR = 4, 17 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte, livrari etc. in ultimii 3ani, precum si copii ale acestora certificate ?conform cu originalul?. Se completeaza Formular 8 cu contracte similare in functie de lotul ofertat. Cerinta minima obligatorie ? minim 1 maxim 3 contracte finalizate pana la data deschiderii ofertelor, cu valoare cumulata de 403 000 lei fara TVA sau in functie de lotul ofertat.? Se solicita o recomandare in original.- Resurse umane
- situatia personalului disponibil (personalul de specialitate, parte comerciala si asistenta tehnica, service, training etc.) pentru executia contractului, pregatirea cadrelor de conducere Formular 11 ? original.
autorizatie de livrare de la producator, original sau copie legalizata
Furnizor:
- Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.- Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica cu durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
817
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 08:55
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 09:00
Locul: Institutul de Biologie Bucuresti, Splaiul Independentei 296, sector 6, parter camera 104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa Prioritara 2 ? Cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare pentru competitivitate, O 2.2.1, DIBIOCLIM, cod SMIS-CSNR 2632, Contract 10/01.03.2009
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Biologie Bucuresti - Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei 296 sector 6 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel. 0212219202, Email: [email protected], Fax: 0212219071, Adresa internet (URL): www.ibiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 14:31