Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sisteme de monitorizare a contaminarii


Anunt de participare (utilitati) numarul 147390/21.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +4 0212031307, In atentia: Maria STEFAN - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031301, In atentia: Stefan Rolea, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.N.Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria Stefan, Email: [email protected], Fax: +40 212031300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sisteme de monitorizare a contaminarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCN Pitesti - Mioveni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sisteme de monitorizare a contaminarii? astfel: Lot 1 ? Monitor masurare si avertizare contaminare aer, include :
- Teste de functionare
- Instruire personal
Lot 2 ? Monitor avertizare depasire limita de debit de doza ambientala, include :
- Teste de functionare
- Instruire personal
Lot 3 ? Monitor portabil cu sonde interschimbabile alfa/beta/gama , include :
- Teste de functionare
- Instruire personal
Lot 4 ? Monitor de masurare contaminare radioactiva pardoseli.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341500-2 - Sisteme de monitorizare a contaminarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din Documentatia de atribuire, ?Sisteme de monitorizare a contaminarii? astfel:
-Lot 1 ? Monitor masurare si avertizare contaminare aer ? 2 buc.
-Lot 2 ? Monitor avertizare depasire limita de debit de doza ambientala ? 2 buc.
-Lot 3 ? Monitor portabil cu sonde interschimbabile alfa/beta/gama ? 1 buc.
-Lot 4 ? Monitor masurare contaminare radioactiva pardoseli ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 531, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare pt. fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantia de part. poate fi constituita si in valuta, echivalenta, in acest caz, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantía de part.va avea o valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de part. trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui conf. prev. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular III.1.1.a, (in original); - ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1, vizat de banca ofertantului, (in copie); - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in original) si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conf.OUG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%. Pt. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conf. cu prev. art. 87 din HG 925 / 2006. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contest. este respinsa ca fiind nefondata de CNSC sau contestatorul a renuntat la contest. in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 278¹ din OUG nr. 34 / 2006, respectiv sumele precizate in Anexa B: Informatii priv. loturile. Autoritatea contractanta va restitui, fiecarui ofertant participant la proced., garantia de part.la proced., in conf. cu prev. art. 88 din HG 925 / 2006. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului- se constiutuie in conformitate cu art. 90 alin.(1) si (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie de buna executie, Formular III.1.1.b sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Totodata, se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2005 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantia bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDaca este aplicabil se completeaza Formularul III.1.3 (Acord asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor
b) pentru persoane juridice / fizice straine
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu cu originalul?.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Daniela Lulache ? Director General;
Elena Negulici ? Director Economic;
Mihai-Dan Gheorghievici ? inlocuitor de drept Director Economic;
Cristina Nazarevscky ? Sef Departament Achizitii;
Dana Banea - inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii
Comisia de evaluare: Maria Stefan, Adrian Jelev, Ionut Zaharov, Catalina Tania Marunea, Stefan Rolea -membrii, Ioan Policeanu - membru de rezerva.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a.5.
Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romane
saub) Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine
Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
-se va prezenta in original sau copie legalizatasau copie ?conform cu originalul?- va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o alta limba.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatie de furnizare aparatura dozimetrica conform Legii 111/1996 republicata, privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare si Ordinul nr.181/2006 al CNCAN privind aprovizionarea cu produse pentru care nu s-a obtinut autorizatia de produs, model sau tip in conformitate cu art.23 alin. (1) din Legea 111/1996 republicata;
sau- Angajament pe propria raspundere ca va obtine, Autorizatia de furnizare aparatura dozimetrica pana la data livrarii aparatului. Se va anexa obligatoriu Scrisoare catre CNCAN prin care se solicita eliberarea autorizatiei de furnizare (cu nr. de inregistrare de la CNCAN).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Autorizatia CNCAN in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la licitatia electronica, operatorii economici TREBUIE sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata rundei ? 1 zi (24 ore).Dupa evaluarea ofertelor, se va publica in SEAP un anunt privind licitatia electronica si se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic ?pretul total? al ofertei financiare pentru fiecare lot.Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat. Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2013 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica S.A. - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) In plicul care contine documentele de calificare se va include si Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Se va completa Formularul VI.3.23) In cazul in care, in urma finalizarii etapei de licitatie electronica, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale in cadrul unui lot, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara, are pretul cel mai scazut.4) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luatla cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2013 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer