Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizarii in transfuzia sanguina


Anunt de participare numarul 87030/23.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA HOINARESCU, Tel.031.425.12.30, Email: [email protected], Fax: 021/3191779, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizarii in transfuzia sanguina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: centrele de transfuzie sanguina judetene si al municipiului bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 049, 578 si 29, 755, 080RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeazaincheierea a 6 contracte subsecvente pe durata acordului cadru (1 la 4 luni)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lotul 1: Pungi simple 450 ml
Lotul 2: Pungi duble 450 ml
Lotul 3 : Pungi triple 450 ml
Lotul 4 : Pungi triple cu filtru integrat 450 ml
Lotul 5 : Pungi pediatrice 450 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141613-0 - Pungi pentru recoltarea sangelui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima - Cantitate maxima
Lotul 1:171.642-212.364
Lotul 2:290.382-359.292
Lotul 3:205.512-254.280
Lotul 4:33.924-41.964
Lotul 5:7.218-8.928
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 049, 578 si 29, 755, 080RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
g.participare se constit. prin virament bancar sau printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari Val -anexa B.G.buna exec.: 5% din val. contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea2.declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura.
3.declaratie privind inexistenta starii de faliment.
4.Certificat eliberat D.G.F.P valabil la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei valabil la data deschiderii ofertelor.
6.certificat constatator emis de ONRC-nu mai vechi de 30 de zile.
7.Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C copie simpla.
8.Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S. -copie simpla.
9.Autorizatie de participare la licitatia deschisa de la producator, valabila la data organizarii licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiarcontabil 31.12.2007 si 31.12. 2008), vizatDGFP- copie .
2. Fisa de informatii generale- in original.
3.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de dispozitive medicale) sa fie cel putin egala cu dublul valorii fara tva, a celui mai mare contract subsecvent, aferent lotului/loturilor pentru care se depune oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lot 1:1.132.608 ronlot 2:3.952.212 ronlot 3:2.966.600 ronlot 4:1.664.572 ronlot 5:202.368 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat/e emis/e de un organism notificat care sa ateste ca producatorul a imprelemtat un sistem de management al calitatii in conformitate cu urmatoarele stardarde : iso 9001 sau iso 13485 sau echivalent - copie legalizata in tara de origine.
2. Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca furnizorul a plementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul iso 9001 copie .
3.Certificare CE in conformitate cu Directiva 93/42 EEC privind dispozitivele medicale-copie legalizatat in tara de origine.
4.Certificat de inregistrare sau notificare a dispozitivelor medicale, eliberat de MSP- copie simpla.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S34-049589 din 19.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 11:00
Locul: sala de curs , etaj IV , INHT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii firmelor participante la licitatie si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavripoleos ; Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Oltenitei ; Nr. 107 - 111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3321188, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul resurse umane
Adresa postala: Str. C. Caracas , Nr. 2 - 8 , Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel.031/425.12.36, Fax: 021/3191718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2009 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer