Licitatie Publica - Sisteme de sonorizare
Anunt de participare numarul 137545/20.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Adresa postala: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010171, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN PUSCAS, Tel. +40 213031484, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213149944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Serviciu public de radiodifuziune
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sisteme de sonorizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sisteme de sonorizare:
LOTUL I ? Sisteme de sonorizare pentru Sala de Concerte ?Mihail Jora?
LOTUL II ? Sisteme de sonorizare pentru Studioul regional Radio Craiova
LOTUL III ? Sisteme de sonorizare pentru Serviciul Transmisii Exterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sisteme de sonorizare:
LOTUL I ? Sisteme de sonorizare pentru Sala de Concerte ?Mihail Jora?
LOTUL II ? Sisteme de sonorizare pentru Studioul regional Radio Craiova
LOTUL III ? Sisteme de sonorizare pentru Serviciul Transmisii Exterioare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 259, 678RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de LOT 1:17741 lei, LOT 2:919 lei, LOT 3:6532 lei Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin depunere de numerar la casieria SRR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei. Conform art. 278¹ alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: LOT 1:4667.09 lei, LOT 2:459.68 lei, LOT 3:3266.13 lei. Pt. IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt.demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratie .pe propria raspundere a reprez. legalprivind incadr. in categ. IMM, completata conf. Formularului K, si va fi prezentata in original. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea integrala a contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie respectand prevederilor art. 90 alin.(1) din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului H si devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din alocatie bugetara pentru anul 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
oDeclaratie privind eligibilitateaFormular A
oDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 Formular B
oDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular C
oCertificat de participant la procedura cu oferta independenta Formular D
oDeclaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formular E
Persoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras Istvan DEMETER, Constantin Burloiu, Constantin Puscas, Gabriel Vladescu, Costina Gheorghiu, Viorel Fainita, Mihai Dumitru, Florentin Stanica, Alexandra Stanescu, Ruxandra Chirila, Cristian Gogoanta
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie certificata ?conform cu originalul?).Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se deschid ofertele.
Pentru operatori economici straini
Prezentarea echivalentului documentelor solicitate pentru ofertantii romani in cadrul acestui criteriu de calificare, cu respectarea dreptului intern al statului in cauza. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea lor autorizata in limba romana. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor.Pentru operatori economici straini
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, emis in luna anterioara datei de deschidere a ofertelor (traducere autorizata in limba romana)
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completare si prezentare Formularul I
Declararea pe propria raspundere a cifrei medii de afaceri globale in ultimii trei ani.
Cerinta minima: realizarea unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: Pentru LOTUL I ? 1.774.194 lei
Pentru LOTUL II ? 91.936 lei
Pentru LOTUL III ? 653.226 lei
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2009 2010 si 2011, astfel:
Curs ? Ron/Euro
2009 ? 4, 2373
2010 ? 4, 2099
2011 - 4, 2379
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de echipamente similare din ultimii 3 ani. Completare si prezentare Formular J cu tabel anexa; ofertantii vor mentiona numai contractele avand ca obiect furnizarea de echipamente similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim
Pentru LOTUL I ? 887.097 lei
Pentru LOTUL II ? 45.968 lei
Pentru LOTUL III ? 326.613 lei
pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune informatii relevante despre cel putin un contract (durata, obiectul, valoarea) in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul? insotit de documentul constatator sau recomandare din partea beneficiarului.
Cel putin o recomandare din partea altor beneficiari, pentru care ofertantul a livrat produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 12:00
Locul: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, pe locul intai in clasamentul ofertelor pe lot, sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal pentru fiecare lot, se va proceda la solicitarea de noi oferte financiare in plic sigilat. Solicitarea se va adresa doar ofertantilor cu oferte cu acelasi pret pe lot, declarate admisibile.Oferta cu cel mai scazut pret pentru lotul respectiv, este declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prezentate la art. 256¹2, din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Romana de Radiodifuziune Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. G-ral Berthelot, nr.60-64, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 213031258, Fax: +40 213031258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2012 15:46