Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEME DE TRANSPORT PNEUMATIC SI ALIMENTARE AUTOMATA A DOUA CAZANE CU RUMEGUS


Anunt de participare numarul 48380/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LAFOR SRL
Adresa postala: Str Pictor Grigorescu nr 5, bl.E10, sc A, ap.14, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610028, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN LAZA, Tel.0233215052, Email: [email protected], Fax: 0233217052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEME DE TRANSPORT PNEUMATIC SI ALIMENTARE AUTOMATA A DOUA CAZANE CU RUMEGUS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot ISISTEME DE TRANSPORT PNEUMATIC SI FILTRARE ALE RUMEGUSULUI SI PRAFULUI DE LA SILOZUL EXISTENT LA CELE DIUA CAZANE EXISTENTE IN CENTRALA TERMICA
Lot IISISTEM DE ALIMENTARE AUTOMATA CU RUMEGUS SI PRAF AL CAZANELOR EXISTENTE SI SISTEM DE FILTRARE AL GAZELOR ARSE
Detalii in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29860000-5 - Echipament tehnic (Rev.1)
27221000-0-Profile tubulare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 131211100-9tablou de comanda electric29232200-6 ventilator29241350-8 siloz filtrant de depozitare29232000-4 echipamente de ventilatie si transport pneumatic29585100-0 echipament de stingerea incendiilor27220000-3 tubulatura de transport2811220-8 stalpi sustinere tubulatura29563200-5 sistem de descarcare a rumegusului cu sneck si dozator28213000-8 sistem intermediar de depozitare si dozare a rumegusului29232200-6 ventilatoare de transport29231400-1 cicloane de linistire cu intoarcerea aerului filtratLot 229232200-6 ventilatoare31211100-9 tablou electric de comanda si control29232000-4 echipamente de ventilatie29531411-4 gratar295632005 instalatii de dozare28213000-8 minisilozuri intermediare29231400-1 multicicloane filtrare particule arse
Valoarea estimata fara TVA: intre 385, 000 si 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1900 LEI pentru LOT12100 LEI pentru LOT2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat de inregistrare fiscala, Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, Certificat de atestare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil 2006, 2007, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
85 / 31.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 14:00
Locul: Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 96, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 96, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC LAFOR SRL
Adresa postala: Str Pictor Grigorescu nr 5, bl. E10, sc.A, AP.14, Localitatea: PIATRA NEAMT, Cod postal: 610028, Romania, Tel.0233215052, Email: [email protected], Fax: 0233217052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer