Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sisteme de tratare neutru


Anunt de participare (utilitati) numarul 76585/05.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Simona Cretu, Tel.0256405344, In atentia: Ion Cristinel Marciuc, Email: [email protected], Fax: 0256405311, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Sisteme de tratare neutru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - pentru Lotul 1: Jud. Timis: Loc. Timisoara, str. Sulina, nr. 9 si Jud. Hunedoara, Loc. Deva, str. Depozitelor, nr. 23
PRECIZARE: Se vor livra cantitati egale din fiecare tip de transformator in cele doua locatii
- pentru Lotul 2: Jud. Constanta: Loc. Ovidiu, str. Tulcei, nr. 1, cod postal 905899
- pentru Lotul 3: Adresele de expediere vor fi precizate in momentul incheierii contractului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 19, 071, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot in parte se va incheia cate un acord cadru care va cuprinde fiecare cate 2 (doua) contracte subsecvente: primul se va incheia in termen de 10 (zece) zile de la semnarea Acordului Cadru cu termenul de livrare de 6 luni, iar cel de-al II-lea contract subsecvent va fi incheiat in luna ianuarie 2010, in functie de necesitatile autoritatii contractante, cu termen de finalizare 18 lun
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a maxim - Bobina mobila redusa -maxim48 buc Bobina mobila standard -maxim11 buc Dispozitive DAN si MCI -maxim58 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31200000-8 - Aparate de distributie si control ale energiei electrice (Rev.2)
38431300-8-Detectoare de defecte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pentru Lotul 1 Bobina mobila redusa-maxim20 buc Bobina mobila standard -maxim8 buc Dispozitive DAN si MCI -maxim27 buc
- pentru Lotul 2 Bobina mobila redusa-maxim5 buc Bobina mobila standard -maxim3 buc Dispozitive DAN si MCI -maxim8 buc
- pentru Lotul 3 Bobina mobila redusa-maxim23buc Dispozitive DAN si MCI -maxim23 buc
Valoarea estimata fara TVA: 19, 071, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Participare: Lot 1:60.000lei/14.140Euro(pt IMM 50%);Lot 2:17.000lei/4.000Euro(pt IMM 50%);Lot 3:48.000lei/11.300Euro(pt IMM 50%); Buna exec: 10%(5% IMM)din val fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara constituirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie de participant la procedura, declaratie de transparenta, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC sau Camera de Comert, declaratie accept clauze contractuale, documente care dovedesc incadrarea ca IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu prezentarea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: Pentru Lotul 1:17.500.000 lei (pt IMM 8.750.000lei) / 4.124.440 euro (pt IMM 2.062.220 euro);
Pentru Lotul 2:4.900.000 lei (pt IMM 2.450.000lei) / 1.154.844 euro (pt IMM 577.422 euro);
Pentru Lotul 3:14.300.000 lei (pt IMM 7.150.000lei) / 3.370.256 euro (pt IMM 1.685.128 euro);
(daca este cazul)lista grupului de operatori asociati, angajament ferm in cazul sustinerii capacitatii economice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Experienta similara: un contract finalizat in ultimii 3 ani in valoare de : Lot 1:1.750.000 lei / 412.440 euro;
Lot 2:480.000 lei / 113.125 euro;
Lot 3:1.400.000 lei / 329.950 euro;
sau cel mult 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani in valoare de: Lot 1:2.930.000 lei / 690.500 euro;
Lot 2:820.000 lei / 193.200 euro;
Lot 3:2.390.000 lei / 563.200 euro;
Recomandari, Declaratii pentru asigurarea calitatii produselor, declaratie privindproducatorii (tara in care se fabrica produsul) si furnizorii, Autorizatie de livrare de la producator, Documente de omologare ENEL a produselor sau documente care atesta initierea procedurilor de omologare, lista cu subcontractantii (daca este cazul), angajament ferm in cazul sustinerii capacitatii tehnice(daca este cazul), certificarea sistemului de calitate: ISO 9001 sau echivalent pentru toti participantii la procedura
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv se refera la pretul total al ofertei pe fiecare lot in parte. Ofertantii vor sti cea mai buna oferta; numarul de runde: 1; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2009 12:00
Locul: SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, str. Pestalozzi nr. 3-5 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici interesati in format electronic, respectiv un CD in mod gratuit, dupa semnareaacordului de confidentialitate (atasat in sectiunea Documentatie si Clarificari). Acordul de confidentialitate, semnat si parafat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului va fi transmis impreuna cu cererea de solicitare a specificatiilor tehnice lafax: 0256-405311 sau e-mail: [email protected] si apoi in original. Persoana de contact: Simona Cretu, tel: 0256-405344.Referitor la limba de redactare a ofertei facem urmatoarele precizari: Ofertele tehnice pot fi prezentate in limba romana / italiana / engleza, Ofertele financiare vor fi prezentate in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405344, Email: [email protected], Fax: 0256-405311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer