Licitatie Publica - Sisteme integrate de securitate - detalii in anexa "Loturi"
Anunt de participare numarul 108447/29.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Adresa postala: str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 77302, Romania, Punct(e) de contact: Minculescu Mircea, Grigore Daniel, Tel. 021-3136220, Email: [email protected], Fax: 021-3149333, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sisteme integrate de securitate - detalii in anexa "Loturi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 39, 960, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sisteme integrate de securitate - detalii in anexa "Loturi"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121000-8 - Echipament de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sisteme integrate de securitate - detalii in anexa "Loturi"
Valoarea estimata fara TVA: 39, 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare depuse cf. documentatiei de atribuire in valoare totala de 595.000, 00 lei. Detalii in anexa ?Loturi?.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare-fonduri buget de stat.Plata-pe baza de factura si documente justificative, prin Activit.Trez.si Contab.Publica Buc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract, conf art. 44, 45 din OuG nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 din OuG 34/2006 si declaratie privind eligibilitatea. Dovada depunerii la ORNISS a "Chestionarului de securitate" intocmit conform modelului din anexa 25 din HG 585/2002 pentru obtinerea Autorizatiei de Securitate Industriala (ASI). Angajament de confidentialitate. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale-original. Bilant contabil la 31.12.2009 sau ultimul bilant contabil inregistrat dupa aceasta data-vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a altor soc. de audit financiar-contabil, rapoarte anuale.Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei medie anuala de afaceri - minim 79.800.000 lei. Detalii in anexa ?Loturi?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de livrare de la producator. Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Licenta de functionare eliberata in conditiile Legii nr. 333/2003 si a normelor metodologice din 25 iunie 2004 - HG 1010/2004. In cazul unei asocieri, licenta trebuie prezentata de tori membrii asociatiei si de subcontractantul care va executalucrarea (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare totala experienta similara - minim 39.700.000 lei. Detalii in anexa ?Loturi?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Selectarea candidatilor calificati se realizeaza cf. pct. C7 din Doc. Atrib. Cifra medie de afaceri = max. 30 pct. Exp. similara = max. 70 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S185-282321 din 23.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2010 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au oferte depuse conform documentatiei de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Atribuirea se va face pentru fiercare lot in parte. Acordul cadru se va incheia cu un singur operator economic pentru fiecare lot.Numai candidatii calificati si selectati in prima etapa si care au obtinut ASI, vor primi documentatia de atribuire pentru etapa II- care poate fi transmisa in format electronic, numai cu conditia detinerii, de catre operatorii economici selectati, a unui sistem informatic si de comunicatii independent(S.I.I.)acreditat pentru nivelul de clasificare minim SECRET. Acreditarea se face de catre ORNISS, conform prevederilor HG 585/2002 si ale instructiunilor, normelor, procedurilor aprobate. CONF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE ATASATE, CAP.A.2., P-CTELE 5.7 SI 5.10, VALOAREA CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT POATE FI EGALA CU VALOAREA INTREGULUI ACORD CADRU (FUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.109-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel. 021-3323564, Fax: 021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt precizate in art 256^2/O.u.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale-U.M. 02550 Bucuresti-Biroul juridic
Adresa postala: Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel. 021-3136220, Fax: 021-3149333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 14:21