Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistemul de monitorizare si management centralizat al echipamentelor de comunicatii aferente Sistemul National de Informatii privind Vizele (SNIV)


Anunt de participare numarul 142415/07.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: Str.Ermil Pangrati, nr. 20, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011884, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Eusebiu Gosea, Tel. +40 2304647, Email: [email protected], Fax: +40 2304842, Adresa internet (URL): www.mae.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistemul demonitorizare si management centralizat al echipamentelor de comunicatii aferente Sistemul National de Informatii privind Vizele (SNIV)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Afacerilor Externe, Unitatea Implementare Programe Schengen, str. Ermil Pangrati nr. 20, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RO-EBF/2011/P3/A8/10?Sistem demonitorizare si management centralizat al echipamentelor de comunicatii aferente Sistemul National de Informatii privind Vizele (SNIV)?, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
Achizitia unui sistem de monitorizare si management centralizat al echipamentelor de comunicatii aferente SIstemului National de Informatii privind Vizele (SNIV) si serviciile de suport tehnic aferent pentru intreaga arhitectura a sistemului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72514300-4 - Sisteme de gestionare a instalatiilor pentru intretinerea sistemelor informatice (Rev.2)
72240000-9-Servicii de analiza si de programare de sisteme (Rev.2)
72254100-1-Servicii de testare a sistemelor (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Achizitie sistem demonitorizare si management centralizat al echipamentelor de comunicatii aferente Sistemul National de Informatii privind Vizele (SNIV)", conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
Nu se accepta oferte care nu contin intreaga cantitate de produse si caracteristicile solicitate prin caietul de sarcini.
Cantitatile din fiecare componenta in parte care vor fi achizitionate sunt urmatoarele:
1 aplicatie software de monitorizare
2 statii de lucru
3 servere
4 monitoare
1 solutie de administrare de la distanta
-servicii instalare solutie, configurare si personalizare solutie-servicii instruire utilizatori-servicii testare solutie
Valoarea estimata fara TVA: 355, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Garantia de participare (GP)se poate constitui/restitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Forma de constituire a GP: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular nr. 16) sau- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante in contul ROTrezoreria RO43 TREZ 700 5005 XXX000166 deschis la ATCP Mun Buc, cod fiscal 4266863-MAE, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asociatii, documentul de garantare va fi emis pe numele liderului asociatiei.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de GP vor fi respinse in conformitate cu art.33, al.(3), lit.b) din HG 925/2006.2. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004, se va prezenta Formularul nr. 7.ATENTIE : Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.3. Perioada de valabilitate a GP : minim 60 de zile de la data deschiderii ofertei.4. Cuantum (1%) :3.550 Euro (curs inforeuro decembrie 2012, 1 Euro = 4, 51 RON).5. GP va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Documentul care atesta constituirea GP va fi transmis in SEAP in format electronic, semnate cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii. 1. GBE se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul este de5% din pretul contractului, fara TVA;3. Forma de constituire: Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Modul de constituire: Scrisoare de GBE (Formularul nr. 17), prezentata in original in limba romana, sau daca este emisa intr-o alta limba, scrisoarea va fi prezentata in original, insotita de o traducere autorizata in limba romana, si va fi depusa inainte de data semnarii contractului, numai de catre ofertantul declarat castigator.In cazul in care scrisoarea GBE este emisa de catre o societate de asigurare, ofertantul trebuie sa faca dovada platii politei de asigurare aferenta.4. Perioada de valabilitate: inca 14 zile dupa termenul limita de finalizare a contractului.5. GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.6. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. - in acest sens se va prezenta Formularul nr. 7ATENTIE : Daca oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, declaratia va fi prezenta de catre fiecare membru. Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
75% FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE25% CONTRIBUTIA NATIONALA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/asociatii/tertul sustinator vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul 2
B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Operatorul economic ofertant (inclusiv tertul sustinator pentru art. 181 lit. c, c1, d) trebuie sa depuna: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 10.
C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va intocmi conform Formularului 18.
D. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta formularul ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?: -Formular 11
E. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006?. -Formularul 22Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Daniel Eusebiu Gosea, director;Alexandru Enache, sef serviciu;
Marian Mihail Tache, p sef serviciu
Costescu Bogdan, consilier
Nicoleta Frunza, consilier
Cristina Madalina Enache, consilier
Declaratia se va depune inclusiv de catre terti (daca este cazul).
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
F. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si cazierul judiciar al companiei
- Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1. Certificat eliberat de organul fiscal competent (MFP ? ANAF) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Cazierul judiciar al firmei
4.Cazierul judiciar pentru administrator(i)/actionari asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.
Note: Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: Ofertantul sa fie inregistrat legal
A) Persoane fizice/juridice romane. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor si din care sa reiasa structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice
B) Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta 2: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?) - Angajament privind sustinerea financiara/tehnica a ofertantului/grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Cifra medie de afaceri globala (CA) a ofertantului pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de cel putin 700.000 EURO / 3.157.000 RON(curs inforeuro decembrie 2012, 1 Euro = 4, 51 RON).
Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind nivelul CA globala.
Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romina, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatiei privind CA. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imag fidela a situatiei economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite detraducerea autorizata in lb romana.Cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BCE, la sfarsitul anului (31.12) pt care se calculeaza situatia financiaraaferenta.
Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta pers indif de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva Cand ofertantul isi demonstreaza sit ec si fin invocand si sustinerea acordata de o alta pers/tert atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benef prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective incheiat in forma autentica in conformitate cu Formular1 prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Cerinta nr. 2
Se vor prezenta bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati, din care sa rezulte cifra de afaceri globala, vizate si inregistrate de organele competente.
Pentru operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, se vor prezenta si alte documente in vederea demonstrarii cerintei.
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Informatíi privind asociatii:
Asociatii au obligatia de a depune documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor 1 si 2 mentionate la punctul III.2.2.
In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici incadrati fiecare in parte in categoria IMM, acestia vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria IMM.
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea nu este cazul.Asociatiii vor prezenta:
- Acord de asociere
- Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Declaratie privind legalizarea asocierii.
In cazul in care nu exista subcontractori formularul se va prezenta cu mentiunea : Nu este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 12 - Fisa de informatii generaleCurs mediu anual BCEanul 2009 ? 4, 2399 RONanul 2010 ? 4, 2122 RONanul 2011 ? 4, 2391 RONanul 2012 ? 4.4593 RONSe vor prezenta Bilanturile contabile aferente ultimilor trei aniIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele prezentate in alta limba decat lb romana se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in lb romanaDeclaratii solicitateFormular nr. 13 si Anexa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica:
Ofertantul (operator economic sau asociat) a derulat in ultimii 3 ani stabiliti pana la data depunerii ofertelor, maxim 5 contracte, in cadrul carora s-au realizat:
Valoarea cumulata a contractelor pe care operatorul economic le prezinta pentru indeplinirea cerintelor de experienta similara trebuie sa fie de minim 350.000 Euro / 1.578.500 RON(curs inforeuro decembrie 2012, 1 Euro = 4, 51 RON).
Recomandarile/certificarile vor fi transmise/consemnate de o autoritate contractanta beneficiara produselor/de client privat beneficiar al produselor si vor fi depuse in original/copie legalizata/copie conform cu originalul In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Descrierea proiectelor prezentate ca experienta similara
Pt fiecare contract mentionat in Anexa Formularului 3 se va completa separat un Formular 4 la care se vor atasa documente suport cf. Art. 188 alin 2 lit. a/OUG 34/2006 (prez unor certif/doc emise sau contrasemnate, recomandari, acceptante provizorii sau finale sau alte doc care sa ateste indeplinirea obiectului contractului).
Documente prin care se demonstreaza indeplinirea cerintelor de experienta similara vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, serviciile prestate si/sau produsele furnizate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractata.
Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a serviciilor prestate/ produselor livrate ori de catre clientul privat beneficiar al bunurilor livrate/serviciilor prestate.
Recomandarile depuse in copie vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat
Informatii privind calificarea si experienta profesionala a expertilor cheie din cadrul echipei de proiect:
Cerinte obligatorii:
Ofertantul va prezenta- lista cu personalul de specialitate care va fi insarcinat cu derularea contractului si CV-urile acestora, semnate de catre experti;
-declaratia de disponibilitate pentru fiecare expert care nu este angajat al ofertantului;
Informatii privind capacitatea profesionala
Expertii cheie sunt aceia a caror implicare (activitate) este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Pozitiile si responsabilitatile acestora sunt definite astfel: Expertul cheie 1: Project Manager
Calificari si abilitati
1. Studii superioare;
2. Atestare de Project Manager eliberat de o institutie nationala sau international acreditata care sa confirme detinerea de competente de management de proiect;
Expertul cheie 2: Expert comunicatii date
Calificari si abilitati
1. Studii superioare tehnice;
2. certificare profesionala Cisco Certified Internetwork Expert ?Routing&Switching (CCIE) sau echivalent3. certificare profesionala Cisco Certified Network Professional (CCNP) sau echivalent4. certificare profesionala Cisco Certified Network Associate (CCNA) sau echivalent
5. certificarea profesionala Juniper Networks Certified Internet Specialist (JNCIS-SP) sau echivalent
6. certificarea profesionala Juniper Networks Certified Internet Professional (JNCIP-SP) sau echivalent
7. certificarea profesionala Cisco Certified Design Associate (CCDA) sau echivalent
8. certificarea profesionala Cisco Certified Design Professional (CCDP) sau echivalent
9. certificarea profesionala Fundamental of UNIX, UNIX/LINUX Administration Fundamentals) sau echivalent
Experien?a relevanta
10. Experienta in domeniu IT&C de minim 2 ani;
Expertul cheie 3: Expert comunicatii dateCalificari si abilitati
1. Studii superioare tehnice
2. certificare profesionala Cisco Certified Network Professional (CCNP) sau echivalent3. certificare profesionala Cisco Certified Network Associate (CCNA) sau echivalent
4. certificarea profesionala Juniper Networks Certified Internet Associate (JNCIA-M) sau echivalent
5. certificarea profesionala Juniper Networks Certified Internet Specialist (JNCIS-SEC) sau echivalent
6. certificarea profesionala Juniper Networks Certified Internet Specialist (JNCIS-M) sau echivalent
7. certificarea profesionala Cisco Certified Design Associate (CCDA) sau echivalent
8. certificarea profesionala Cisco Certified Design Professional (CCDP) sau echivalent
9. certificarea profesionala Juniper Networks CertifiedInternet Specialist -Enterprise Switching (JNCIS-ENT) sau echivalent
Experienta relevanta
10. Experienta in domeniu IT&C de minim 2 ani;
Ofertantul va depune pentru expertii cheie :1. Formularul 19 ? Lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului
2. Curriculum vitae (CV) respectand Formularul 20;
3. Declaratie de disponibilitate, conform Formularului 21, semnata in original;
4. Un expert poate fi nominalizat pentru o singura pozitie din cele identificate mai sus.
Nota: CV-urile sau declaratiile de exclusivitate si disponibilitate ale altor experti decat cei cheie nu trebuie sa fie incluse in oferta.
Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.
Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Neprezentarea documentelor care fac dovada certificarii ISO 9001:2008 pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii va conduce la descalificarea ofertei ca neconforma.
Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 27001:2006 pentru sistemul propriu de management al securitatii informatiei.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.
Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Neprezentarea documentelor care fac dovada certificarii ISO 27001:2006 pentru sistemul propriu de management al securitatii informatiei va conduce la descalificarea ofertei ca neconforma.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista de prestari de servicii si lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani: prezentare Formular 3 si AnexaFisa de experienta similara - Form 4Formular nr. 21, 22, 23Documente solicitateDocumente solicitateDocumente solicitateDocumente solicitateISO 9001:2008ISO 27001:2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va instiinta, prin intermediul SEAP, ofertantii ai caror oferte au fost declarate admisibile, despre data si ora stabilirii rundei finale de licitatie electronica. Va fi organizata (1) o singura runda in SEAP in care ofertantii isi pot imbunatati ofertele financiare depuse la autoritatea contractanta. In urma acestei runde va fi stabilit clasamentul final al ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDUL FRONTIERELOR EXTERNEFISA DE PROIECT: RO-EBF/2011/P3/A8/10 ? ?Sistemul demonitorizare si management centralizat al echipamente de comunicatii aferente Sistemul National de Informatii privind Vizele (SNIV)?
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE)
VI.3) Alte informatii
In caz in care 2 sau mai multe oferte aflate pe primul loc contin in cadrul prop fin acelasi pret, ofert li se va solicita o noua prop fin prop fin prin SEAP. In acest caz, contractul va fi atribuit of a carui noua prop fin are pretul cel mai scazut.La incheierea contrac, ofert castig i se va solicita contrac incheiate cu asociatii/subcontractantii (dp caz).Orice op ec care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta (AC)/benef in leg cuacest proiect pe per procedurii de atribuire poate fi exclus din proced.Op ec declarat castig este obligat cf normelor legale in vigoare sa detina/sa-si deschida cont la Trez, in ved efect platilor aferente serv prestate in cadrul contrac.AC are dreptul de a anula aplicarea proced pt atribuirea contractului de achizitie publica in cond prev de lege.AC isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari serv cu op ec castigatori in limitele fondurilor disponibile.In cazul in care proced se anuleaza, of vor fi notificati de catre AC. Daca plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi return nedeschisa of la solicit acestuia.In nici un caz AC nu va fi respon pt daunele, indif natura, legate de anularea proced, chiar daca AC a fost notif in prealabil. Public unui anunt de particip nu constituie o oblig a AC de a implementa prog sau proiectul anuntat.AC va folosi pt contractare formularul de contract prez in doc de atribuire, cu toate anexele specificate. AC va incheiacontractul de achiz pub in per de val a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transm comunicarii privind rez aplicarii proced, cf art 205 din OUG 34/2006.Autoritatea Contractanta / Beneficiarul final va informa ofertantii cu privire la rezultatul aplicarii procedurii de atribuire. Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator trebuie sa prezinte contractele incheiate cu subcontractantii, acordul de asociere legalizat (in cazul asocierii), fisa de identificare financiara (Formular nr. 15) si garantia de buna executie.Pretul ofertat va include cheltuielile de transport si livrare DDP la adresa: Ministerul Afacerilor Externe, Unitatea Implementare Programe Schengen, str. Ermil Pangrati nr. 20, sector 1, Bucuresti.Ofertantul va prezenta Formularul 14 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat liderLista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul 13) se completeaza de liderul AsocieriiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala/financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (Formular 5) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale/financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica/financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, 180 si 181 (Formularele 2, 22, 10), Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 11), Fisa de informatii generale, fara informatiile referitoare la cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani (Formular 12).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac sunt cele prevazute la art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Externe - Directia Schengen/ Unitatea Implementare Programe Schengen
Adresa postala: Str. Ermil Pangratti, nr. 20, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011884, Romania, Tel. +40 212304647, Email: [email protected], Fax: +40 212314842, Adresa internet (URL): www.mae.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer