Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistemul informational national statistic in cadrul proiectului ?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative"


Anunt de participare numarul 141400/05.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel. +40 213181818, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistemul informational national statistic in cadrul proiectului?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul INS
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemului informational national statistic in cadrul proiectului ?Imbunatatirea capacitatii administratiei publice de masurare a performantelor administrative ? baze de date, metodologii, instrumente de modernizare si standardizare a tehnicilor de raportare statistica si de caracterizare a performantelor administratiei publice, cod SMIS 26932
- Organizarea de mese rotunde cu reprezentanti ai MAI, MFP, MS, MECTS, MTI, MAPDR, ME, MDRT, Ministerului Justitiei, ANFP in vederea completarii si imbunatatirii protocoalelor de colaborare
- Organizarea de seminarii si mese rotunde cu reprezentanti ai administratiilor publice locale in vederea stabilirii necesitatilor locale si a posibilitatilor tehnice de care dispun pentru activitatea de colectare, furnizare, analiza si raportare de statistici relevante
- Elaborarea, dezvoltarea si implementarea de metodologii si instrumente statistice pentru imbunatatirea sistemelor si procedurilor de monitorizare si raportare
- Dezvoltarea si implementarea sistemului informational national statistic, livrarea, instalarea, configurarea si realizarea serviciilor de service aferente echipamentelor livrate in cadrul sistemului informational national statistic
- Instruirea reprezentantilor administratiei publice locale si centrale cu scopul informarii si promovarii noilor instrumente si metodologii statistice in vederea imbunatatirii calitatii si frecventei raportarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
50323000-5-Servicii de reparare si de intretinere a perifericelor informatice (Rev.2)
72246000-1-Servicii de consultanta privind sistemele (Rev.2)
79330000-6-Servicii statistice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului il constituie realizarea urmatoarelor activitati ce fac scopul prezentei achizitii:
-Organizarea de mese rotunde cu reprezentanti ai MAI, MFP, MS, MECTS, MTI, MAPDR, ME, MDRT, Ministerului Justitiei, ANFP in vederea completarii si imbunatatirii protocoalelor de colaborare
-Organizarea de seminarii si mese rotunde cu reprezentanti ai administratiilor publice locale in vederea stabilirii necesitatilor locale si a posibilitatilor tehnice de care dispun pentru activitatea de colectare, furnizare, analiza si raportare de statistici relevante
-Elaborarea, dezvoltarea si implementarea de metodologii si instrumente statistice pentru imbunatatirea sistemelor si procedurilor de monitorizare si raportare
-Dezvoltarea si implementarea sistemului informational national statistic
-Instruirea reprezentantilor administratiei publice locale si centrale cu scopul informarii si promovarii noilor instrumente si metodologii statistice in vederea imbunatatirii calitatii si frecventei raportarii
Valoarea estimata fara TVA: 18, 858, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 375.000 lei;b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare: in conditiile art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006 in cazul respingerii ca nefondate a unei contestatii;c) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;d) Forma de constituire a garantiei de participare (conform art.86 alin(1) din HG 925/2006): 1. scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ70023510120XXXXX, deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, cod fiscal R7593088, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.Echivalenta lei/valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, excl. TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin retineri succesive in conditiile art. 90 alin.1-3 din H.G. nr. 925/2006 (Formularnr. 15).Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Garantia de buna executie devine anexa la contract.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91- 92 din H.G. nr.925/2006.Echivalenta lei/valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE ? PODCA - Axa prioritara ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice? ? Domeniul de interventie ?1.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006
-Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006
-prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele
-Formularul nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Formularul nr. 4 ? Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
-Formularul nr. 5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ). Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Prof.univ.dr Vergil G. VOINEAGU- Presedinte, Gabriel JIFCU-Secretar General, Dan GHERGUT-Consilier Presedinte, Constantin MANDRICELU- Director adjunct, Gheorghe VAIDA-Director General, Camelia CHIRNICIUC-Director adjunct, Viorica SALAGEAN-Director, Angel DUMA-Director, Mihaela GHETU-Sef serviciu, Dan MARCU-Sef serviciu, Claudia CAPATANA.
a. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?b. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
c. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre begetele componente ale bugetului consolisat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii ec. prezinta inslesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.d.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii / companiei
e.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 35.000.000 lei.
Operatorul economic va prezenta documente din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? pe fiecare pagina), bilant contabil, extras bilant, raport audit, raport al cenzorilor etc.
Nota: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba
romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Cerinta minima: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are experienta in ultimii 3 ani in prestarea de servicii similare, prin prezentarea unui contract (maxim 3) de implementare a unui sistem informatic integrat (servicii dezvoltare, infrastructura hardware si software dedicata) destinat colectarii si prelucrarii online de date statistice la nivel national.
1.Datele solicitvor fi conf prin prezentarea de certif/ docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar dincare sa reiasa prestarea de serv(copii vizibile cu mentiunea ?conf cu orig?). In cazul in care benef este un client privat si, din motive ob, ope ec nu are posibilitatea obtinerii unei certif/conf din partea acestuia, demonstrarea prest de serv se realizeaza printr-o declaratie a op ec
2.Exp sim a subcontract mu va fi luata in consid(in cazul unei asoc cerinta min se vga considera indepl in mod cumulativ.
Cerinte minime pentru personalul tehnic de specialitate: 1. Manager de proiect ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata
Minim 3 ani experienta generalaCunostinte aprofundate in domeniul managementului de proiect dovedite prin prezentarea de diplome/certificate, emise de institutii autorizate, prin care se atesta cunoasterea unei metodologii de proiect recunoscute (PMP sau echivalent).
Experienta specifica de minim 2 ani in coordonarea proiectelor IT&C
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
2.Coordonator echipa consultanta statistica ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataMinim 3 ani experienta generalaExperienta dovedita in calitate de coordonator al unei echipe de consultanti in elaborarea de metodologii/proceduri in domeniul statisticii
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
3.Expert statistician Indicatori Statistici Sociali- 1 persoana
Studii superioare de lunga durata
Minim 3 ani experienta generala
Experienta specifica in dezvoltarea de metodologii si proceduri de definire a indicatorilor statistici in urmatoarele domenii: forta de munca, invatamant, cultura si arta, ocrotirea sanatatii, calitatea vietii si asistenta sociala.
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
4.Expert statistician Indicatori Statistici Economice- 1 persoana
Studii superioare de lunga durata
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica in dezvoltarea de metodologii si proceduri de definire a indicatorilor statistici in urmatoarele domenii: echiparea teritoriului, finante publice locale, siguranta si ordine publica, conturi nationale.
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
5.Expert statistician Indicatori Statistici Administratie Publica ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica in dezvoltarea de metodologii de colectare, prelucrare si analiza a indicatorilor statistici de caracterizare a administratiei publice, precum: indicatori de masurare a performantei administratiei publice locale si centrale, indicatorii executiei bugetelor locale, gradul de indatorare al localitatii, volumul investitiilor realizate pentru buna functionare a institutiilor publice
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
6.Expert statisticianIndicatori Statistici Mediu Inconjurator ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica in dezvoltarea de metodologii si proceduri de colectare, prelucrare si analiza a indicatorilor statistici ai agriculturii, silviculturii si mediului inconjurator, precum: indicatori de mediu cu referinta la administratia publica locala, interactiunea economie/mediu, costurile activitatilor de protectia mediului, efectele activitatii economice asupra mediului, sistem statistic de indicatori integrat economie-mediu
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
7.Expert arhitect sistem informatic ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataMinim 3 ani experienta generalaCunostinte aprofundate in domeniul proiectarii arhitecturilor tip enterprise pentru solutii informatice (certificare TOGAF 8 sau echivalent)Experienta specifica de minim 2 ani iin domeniul IT&C
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
8.Expert administrator baza de date ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate in domeniul administratii bazelor de date dovedite prin certificate/ diplomeemise de catre institutii autorizateMinim 3 ani experienta generalaExperienta specifica de lucru de minim 2 ani in domeniul administrarii bazelor de date
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
9.Experti programatori ? 2 persoane
Studii superioare de lunga durata Cunostinte aprofundate in domeniul programarii. Se va prezenta certificat/diploma emisa de producatorul/furnizorul de tehnologie ofertata.
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica de minim 2 ani in domeniul IT&C
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
10.Expert componenta raportare sistem informatic ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte in domeniul sistemelor informatice dedicate raportarii dovedite prin certificare emisa de institutii abilitate (exemplu: Certified Business Intelligence Professional sau echivalent)
Cunostinte in domeniul managementului serviciilor IT. Se va prezenta certificat/diploma emis de organisme/institutii autorizate (ex: ITIL Foundation sau echivalent)
Cunostinte in domeniul administrarii de sistem dovedite prin certificari/diplome.Cunostinte aprofundate in domeniul programarii. Se va prezenta certificat/diploma emisa de institu?ii abilitate
Minim 3 ani experienta generala
Experienta specifica de minim 2 ani in domeniul IT&C
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
11.Expert tehnologii GIS? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate in domeniul tehnologiilor GIS dovedite prin certificate/ diplomeemise de catre institutii autorizate
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica de lucru de minim 2 ani cu tehnologiile GIS
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
12.Expert instruire GIS ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate in domeniul instruirii pentru produse software GIS dovedite prin certificate/ diplome de instructor emise de catre institutii autorizate
Experienta specifica de lucru de minim 3 ani cu tehnologiile GIS
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
13.Expert infrastructura software / Expert virtualizare ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate in domeniul virtualizarii software dovedite prin certificare VMware Certified Professional sau echivalentExperienta in calitate de expert infrastructura virtuala in cadrul a cel putin un proiect / mai multe proiecte ce au avut ca obiect instalarea si configurarea de produse software de virtualizare
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
14.Expert sisteme de calcul si stocare ? 1 persoanaStudii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate in domeniul proiectarii si implementarii sistemelor de calcul si stocare ofertate dovedite prin certificare profesionalaExperienta profesionala de minim 3 ani in proiectarea si implementarea de sisteme de calcul si stocare in tehnologia ofertata
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
15.Expert hardware echipamente de calcul ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCertificare de nivel profesional pentru instalare/configurare emisa de institutii abilitate (exemplu: Certified Hardware Professional sau echivalent)
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
16.Expert securitate sistem informatic ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata ;
Cunostinte privind managementul securitatii informationale, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information Security ManagerCISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent
Cunostinte privind auditul sistemelor informatice, dovedite prin certificate cum ar fi Certified Information System Auditor ? CISA sau echivalent
Cunostinte aprofundate privind testarea vulnerabilitatilor din cadrul sistemelor informatice si auditarea acestora prin aplicarea de proceduri de tip penetration testing (teste de penetrare), dovedite prin certificari Certified Ethical Hacker sau echivalent
Minim 3 ani experienta generalaRealizarea auditului pentru cel putin un sistem informatic
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
17.Expert testare securitate sistem informatic ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate privind testarea vulnerabilitatilor din cadrul sistemelor informatice si auditarea acestora prin aplicarea de proceduri de tip penetration testing (teste de penetrare), dovedite prin certificari Certified Ethical Hacker sau echivalent
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica de minim 2 ani in domeniul IT&C
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
18.Experti testare sistem informatic ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durataCunostinte aprofundate privind testarea sistemelor, dovedite prin certificari ISTQB Certified Tester sau echivalent
Minim 3 ani experienta generalaExperienta specifica de minim 2 ani in activitati de testare sisteme informatice
Se vor prezenta:
- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
- CV- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
19.Exp instruire/ dezv continut educational ? 1 persoana
Studii superioare de lunga durata, Cunostinte in domeniul instruirii dovedite prin certificate/ diplome de absolvire a unor programe de instruire, Cunostinte dovedite prin certificate/ diploma de absolvire a unui program de instruire, care sa ateste capacitatea de a analiza cerintele de business, Experienta specifica de minim 3 ani in dezvoltarea de continut pentru programe de instruire
Se vor prezenta: - Declr privind personalul - CV - Declaratia de disponibilitate/angajament de participare
Nota : of vor prezenta doc suport coresp(conform cu originalul) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi: - diplome privind specializarea personal - autorizatii/ certif de atestare prof aflate in termen de val data depunerii of sau, in lipsa acestora, copii certif ale transcript, a deciziilor de numire pentru poz respectiva. Calif, abilitatile si exp prof pentru un profil trebuiesc indeplinite de aceeasi persoana.
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.Documentul se va prezenta in copie ?conform cu originalul?
Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem management al securitatii informatiilor conform cerintelor standardului ISO 27001:2005 sau echivalent.Documentul se va prezenta in copie ?conform cu originalul?
Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Se solicita dovada privind implementarea unui sistem management al service-ului IT conform cerintelor standardului ISO 20000-1:2005 sau echivalent.Documentul se va prezenta in copie ?conform cu originalul?
Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: 1.Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 40 de puncte; 2.Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda astfel: P(n)=(Pret minim / Pret (n)) x Punctaj maxim alocat, Unde P(n) - punctajul ofertei pt. factorul de evaluare nr.1 - Punctaj financiar; Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;, Pret (n) - Pretul ofertat de operatorul economic pt care se calculeaza punctajul
2.
Termenul de livrare si instalare al echipamentelor hardware si al licentelor software
25%
25
Descriere: a) Pentru ofertele care prevad cel mai scazut termen pentru livrarea si instalarea echip.hw si al licentelor software se acorda punctajul max. alocat factorului de evaluare, respectiv 25 de puncte; b) Pentru celelalte termene ofertate punctajul se acorda astfel: P(n) = Termen minim / Termen (n) x Punctaj maxim alocat, Unde: P(n) - Punctajul ofertei pentru factorul nr.2 - ?Termen de livrare si instalare al echipamentelor hardware si al licentelor software?; Termen minim - Termenul cel mai mic ofertat(exprimat in zile calendaristice); Termen (n) - Termenul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul(exprimat in zile calendaristice)Termenul de livrare si instalare al echipamentelor hardware si al licentelor softwaremaxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 90 de zile calendaristice. Termenul de livrare si instalare al echipamentelor hardware si al licentelor softwareminim realist acceptat este de 1 zi calendaristica.
3.
Timp de reactie initiala in caz de defect major al aplicatiei informatice
25%
25
Descriere: a) Pentru ofertele care prevad cel mai scazut timp de reactie initiala in caz de defect major (sistemul nu este functional) al aplicatiei inform dezvoltate (pt toate configurarile si dezvoltarile din cadul componentelor software oferite), se acorda punctajul maxim, respectiv 25 de puncte. b) Pentru celelalte oferte ce prevad timpi de reactie initiala in caz de defect major al aplicatiei informatice ofertate, punctajul se acorda astfel: P(n) = Timp de reactie minim / Timp de reactie (n) x Punctaj maxim alocat, Unde: P(n) punctajul ofertei pentru factorul de evaluare nr.3; Timp de reactie min - Timpul de reactie initiala in caz de defect major al aplicatiei inform, min ofertat (exprimat in minute);Timp de reactie (n)- Timpul de reactie initiala in caz de defect major al aplicatiei inform, ofertat de op ec pentru care se calculeaza punctajul (exprimat in minute).Timpul de reactie initiala in caz de defect major al aplicatiei informatice dezvoltatemaxim acceptat este de 1 ora.
4.
Capabilitati tehnice ale Sistemului Informational Statistic
2%
2
Descriere: 1. Se va puncta daca sistemul de gestiune a bazelor de date relationale ofera capabilitati de lucru suplimentare (fata de cele prevazute in Caietul de sarcini)cu urmatorii algoritmi de clasificare si predictie: Naïve Bayes (NB); Adaptive Bayes Networks (ABN); Support Vector Machines; Decision Trees; Non-negative Matrix Factorization (NMF). In cazul ofertelor care nu indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 0 puncte. In cazul ofertelor care indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 2 puncte.
5.
Capabilitati tehnice ale Sistemului Informational Statistic
2%
2
Descriere: 2. Se va puncta daca platforma de portal dispune de capabilitati suplimentare (fata de cele prevazute in Caietul de sarcini) de ?mashup?. In cazul ofertelor care nu indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 0 puncte. In cazul ofertelor care indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 2 puncte.
6.
Capabilitati tehnice ale Sistemului Informational Statistic
2%
2
Descriere: 3. Se va puncta daca serverul de web dispune de capabilitati suplimentare (fata de cele prevazute in Caietul de sarcini) de ?port tunneling?. In cazul ofertelor care nu indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 0 puncte. In cazul ofertelor care indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 2 puncte.
7.
Capabilitati tehnice ale Sistemului Informational Statistic
2%
2
Descriere: 4. Se va puncta daca serverul de aplicatii include facilitati suplimentare (fata de cele prevazute in Caietul de sarcini) de modificare dinamica (?self-tunning?) a numarului de sesiuni concurente acceptate functie de gradul de incarcare a sistemului exploatat. In cazul ofertelor care nu indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 0 puncte. In cazul ofertelor care indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 2 puncte.
8.
Capabilitati tehnice ale Sistemului Informational Statistic
2%
2
Descriere: 5. Se va puncta daca componenta de integrare a datelor permite utilizarea unor functii nativesuplimentare (fata de cele prevazute in Caietul de sarcini) ale bazei de date accesate in cadrul maparilor. In cazul ofertelor care nu indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 0 puncte. In cazul ofertelor care indeplinesc integral cerintele specific formulate in acest criteriu, se acorda 2 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FSE ? PODCA - Axa prioritara ?Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice? ? Domeniul de interventie ?1.2.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Pentru situatia in care sunt mai multi ofertanti, aflati pe primul loc, obtin acelasi punctaj final, departajarea se va realiza astfel: - Castigatorul va fi declarat cel care obtine punctajul cel mai mare la evaluarea tehnica;
- Daca si acest punctaj este identic, va fi declarat castigator ofertantul cu pretul cel mai scazut.Daca se constata ca si ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, urmand ca Ofertantului declarat castigator sa ii fie solicitat un nou Formular de oferta in original, cu noul pret ofertat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic si Contencios INS
Adresa postala: B-dul. Libertatii nr. 16, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050703, Romania, Tel. +40 213181818, Fax: +40 213181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2013 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer