Licitatie Publica - SISTEMUL INFORMATIONAL SPECIFIC DOMENIULUI IMOBILIAR-EDILITAR SI BANCILOR DE DATE URBANE IN LOCALITATEA URZICENI JUDETUL IALOMITA SISTEMUL INFORMATIONAL SPECIFIC DOMENIULUI IMOBILIAR-EDILITAR SI BANCILOR DE DATE URBANE IN LOCALITATEA URZICENI
Anunt de participare numarul 135978/29.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL URZICENI
Adresa postala: STR. CALEA BUCURESTI NR. 104, Localitatea: Urziceni, Cod postal: 925300, Romania, Punct(e) de contact: ELENA MANEA, Tel. +40 243256060, Email: [email protected], Fax: +40 243256060, Adresa internet (URL): www.primariaurziceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEMUL INFORMATIONAL SPECIFIC DOMENIULUI IMOBILIAR-EDILITAR SI BANCILOR DE DATEURBANE IN LOCALITATEAURZICENIJUDETUL IALOMITA SISTEMUL INFORMATIONAL SPECIFIC DOMENIULUI IMOBILIAR-EDILITAR SI BANCILOR DE DATEURBANE IN LOCALITATEAURZICENIJUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: MUN.URZICENI, JUD.IALOMITA
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Realizarea planului topografic, cadastral si tehnico edilitar- Realizare cartare imobiliara- Inventarierea retelelor edilitare- Constituirea bancii de date urbane- Culegere date pt. atribuire de numere cadastrale - OCPI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 865, 443.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
57 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
15.000 LEI. MOD DE CONSTITUIRE CONF.ART.86 DIN HG 925/2006CONT TREZORERIE RO64TREZ3935006XXX000051Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita , in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278 ind.1 din OUG 34/2006, valoarea retinuta fiind in acest caz de 4645 lei 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI. MOD DE CONSTITUIRE CONF.ART.90 DIN HG 925/2006 SI HG 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea.SolicitatxNesolicitat?
Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.SolicitatxNesolicitat?
1.Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de ANAF, din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine..
2. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica ? eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa , ,lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?, cf. art.9 alin.2 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxele si impozitele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, semnata si stampilata de operatorul economic - pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine..3.Cazier fiscal
SolicitatxNesolicitat?
Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizata
Persoanele care sunt vizate in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OUG 34/2006 sunt:
Constantin Sava - primar
Iconaru Georgeta - contabil sef
Manea Elena - consilier Achizitii publice
Oncescu Emil- inspector Achizitii publice
Boitos Ilie - consilier investitii
Constantin Dobre - inspector investitii
Petcu Nicolae - referent gospodarire comunalaOfertantii/ofertantii asociati/subcontractantii participanti la procedura trebuie sa completeze formularul anexatCerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica.
Completare Formular
SolicitatxNesolicitat? Persoane juridice/fizice romane
Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contina informatii de identificare ale firmei, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d) ? g) din Legea 26-1990, in original sau copie legalizata, nu mai vechi de 30 zile, din care rezulta:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.SolicitatxNesolicitat?Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
SolicitatxNesolicitat?Nota:
Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilSolicitat XNesolicitat
Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente
Informatii privind cifra de afaceriSolicitat XNesolicitat
Cerinta minima, cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similaraSolicitat XNesolicitat
Cerinta minima :
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
In temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului prestarea in ultimii 3 ani a unor servicii similare dupa cum urmeaza:
minim o prestare pentru Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbane prestate in ultimii 3 ani sau in curs de prestare in valoare de minim 860.000 Lei dovedita prin prezentarea proceselor verbale de predare avizare si receptie (pana la 31.12.2011)
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiSolicitat XNesolicitat
Cerinta minima :
Ofertantul va trebui sa faca dovada ca dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de urmatoarele dotari, mijloace de transport pentru indeplinirea contractulu: - Statii totale topo-4 buc.;
- GPS dubla frecventa-3 buc.
( inclusiv soft de prelucrare)
- Nivela de precizie-1 buc.- PC Desktop, Laptop-6 buc.;
- Licenta software-4 buc.;(aplicatii de specialitate cadastru, geodezie, topografie )
- PilottereA0, A1- 2 buc;
- Digitizor- 1 buc;
- Imprimante-4 buc;
- Copiatoare- 2 buc;
- Mijloace de transport- 4 buc;
Inf.privind pers.tehnic de spec.si de asigurarea calitatiiCerinta minima :
Pers.minim de spec. angajat cu contract si carte de munca necesar pentru indeplinirea contractului de servicii este:
- Ing. autorizat ANCPI categ. D- 3 pers;
- Ing. autorizat ANCPI categ. B, C- 2 pers;
- 1 tehnician topografie/cadastru- 1 pers;
- 1 economist- 1 pers;
- muncitori, soferi- 10 pers;
- CV pt. pers. de conducere;
- Ofertantul va prezenta in copie urmatoarele documente: contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau cartile de munca, fiind permisa si prezentarea de angajamente, contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, prezentare de angajamente- diplome privind specializarea personalului;
- autorizatii/certificate de atestare/ autorizare eliberat de ANCPI in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor sau cu prelungire valida.
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate
Solicitat XNesolicitat
- Certificat de autorizare clasa I eliberat de ANCPI pt. pers. Juridice
Informatii privind subcontractantiiSolicitat XNesolicitat
Recomandari din partea altor beneficiari
Solicitat XNesolicitat
Se vor depune cel putin o recomandare cu atestarea de catre OCPI obligatorie.
Standarde de asigurarea calitatiiSolicitat XNesolicitatCerinta minima: Se va prezenta, certificatul de atestarea implementariistandardului ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniile ? Servicii in domeniul geodeziei, cartografiei si cadastrului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Detalii in caietul de sarcini: Pentru valoarea cea mai mica a propunerii financiare, dintre ofertele declarate calificate se acorda punctajul maxim de 90 puncte. Calculul punctajului pentru celelalte oferte se utilizeaza formula: P=(Vmin/Ve)x90Vmin = valoarea cea mai micaVe=valoarea ce se evalueaza
2.
PROPUNEREA TEHNICA
10%
Descriere: DETALII IN CAIETUL DE SARCINI: Criteriile ce se au in vedere la evaluarea propunerii tehnice cat si punctajele ce se acorda pentru fiecare criteriu sunt: - durata de executie ...... 10 puncte Total...... 10 punctea.Termenul maxim de executie ? 55 luni de la data atribuirii contractului, peste care o oferta este considerata neconforma b.Termen minim sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 12 luni; Ofertantul cu cea mai mica durata efectiva de executie a lucrarilor primeste punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 10 puncte;Pentru ofertantii cu o durata de prestare mai mare, punctajul se acorda astfel: Pde = ( durata cea mai mica/durata n) x 10 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 10:00
Locul: Primaria mun.Urziceni, jud.Ialomita, str. Calea Bucuresti, nr.104, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conf. HG 925/2006 art.33 al.2
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In aczul in care doi sau mai multi ofertanti au punctaje egale care ii claseaza pe primul loc , autoritatea contractanta va face departajarea prin solicitarea respectivilor ofertanti o noua oferta financiara in plic inchis dupa care va aplica acelasi algoritm de calcul al punctajului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt cele prevazute la art.256/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun.Urziceni
Adresa postala: str. Calea Bucuresti, nr.104, jud. Ialomita, Localitatea: Urziceni, Cod postal: 925300, Romania, Tel. +40 243254975, Email: [email protected], Fax: +40 243254975, Adresa internet (URL): www.primaria-urziceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 08:20