Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SISTEMUL INTEGRAT PENTRU GESTIONAREA DESEURILOR DIN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII


Anunt de participare numarul 70504/30.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SISTEMUL INTEGRAT PENTRU GESTIONAREA DESEURILOR DIN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -statie de transfer loc. Chilia Veche
-statie de transfer loc. Crisan
-statie de transfer loc. Sfantu Gheorghe
-statie de transfer loc. Sulina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de executie pentru SISTEMUL INTEGRAT PENTRU GESTIONAREA DESEURILOR DIN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII,
-statie de transfer loc. Chilia Veche
-statie de transfer loc. Crisan
-statie de transfer loc. Sfantu Gheorghe
-statie de transfer loc. Sulina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de executie pentru SISTEMUL INTEGRAT PENTRU GESTIONAREA DESEURILOR DIN LOCALITATILE DIN DELTA DUNARII,
-statie de transfer loc. Chilia Veche
-statie de transfer loc. Crisan
-statie de transfer loc. Sfantu Gheorghe
-statie de transfer loc. Sulina
Valoarea estimata fara TVA: 4, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 80000 ron; garantie de buna executie de 5% din val. contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat- conform HG 920/2007- programe multianuale prioritare de mediu si gospodarire a apelor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de cazier judiciar al reprezentantului operatorului economic, in original;certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si la bugetul de stat;Certificat constatator si Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; bilantul contabil din anul 2005, 2006, 2007, asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 300 000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 13.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani; Experienta similara;cel putin o recomandare;Contracte si procese verbale de receptie pentru lucrarile similare;Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje/mijloace de transport pentru indeplinirea contractului: - gabara maritima 100 to = 6 buc- remorcher 150 CP= 4 buc- automacara 12, 5 to=4 buc- excavator pe senile = 3 buc
- autobasculanta min. 16 to = 5 buc.
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat;Asigurarea de catre ofertant a unui responsabiltehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii; -Programul calitatii; certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001;certificare in sistemul de management al mediului ISO 14001/2004; autorizatie de desfasurare a activitatilor economice pe teritoriul Administratiei Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii sau prezentarea dovezii ca ofertantul se afla in curs de autorizare in conformitate cu Legea 82/1993;Certificat care sa ateste respectatrea standardelor de sanatate si securitate ocupationala OHSAS 18001/1999.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2009 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar depus la casieria autoritatii contractante sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2009 12:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii, nr. 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul autorizat al ofertantului sau o persoana imputernicita de acesta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
conform Documentatiei de atribuire. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare de la ofertantul declarat castigator al licitatiei, in conditiile art. 122 din oug 34/2006, cu modif si complet ulterioare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii, conf art 205, lit.b) din OUG 34/2006 (val.contract mai mica de 5000000 euro)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str. Pacii, nr. 20, Localitatea: TULCEA, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240513071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2008 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer