Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Sistemului informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata SIIISJ


Anunt de participare numarul 76049/24.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.037.204.1115, In atentia: Adina DEDU, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Sistemului informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata SIIISJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In locatiile prezentate inCaietul de Sarcini, Anexa 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem informatic integrat de inregistrare a sedintelor de judecata, in conformitate cu cerintele obligatorii din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32321200-1 - Echipament audiovizual (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
32351300-1-Accesorii de echipamente audio (Rev.2)
32552400-1-Aparate de conversie a semnalelor de frecventa audio (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 21, 972, 689.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: prin Scrisoare bancara in favoarea MJLC in cuantum de 109.863 lei Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin OP din bugetul de stat alocat Ministerului Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantul are obligatia de a legaliza asocierea printr-un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se solicita prezentarea FORMULARULUI 1 completat - Declaratie privind eligibilitatea
2.Se solicita prezentarea FORMULARULUI 2 COMPLETAT - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181.3.Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, care sa ateste faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (FORMULARUL 3).
Se solicita ca in fisa sa apara toate centrele/ punctele de lucru de asistenta tehnica proprii cu adresa, numar de telefon si numele directorului. Acestea vor fi probate prin Certificatul constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul din localitatea in care isi are sediul ofertantul, in care se va solicita a fi incluse si sediile secundare. In cazul in care asigura asistenta tehnica prin contracte incheiate cu alte firme, Furnizorul va prezenta obligatoriu, separat de FORMULARUL3, lista cu aceste firme (nume firma, nr. de inregistrare de la Registrul Comertului, adresa, numele directorului firmei, nr. de telefon), cat si o copie a contractelor respective, din care sa rezulte obligatia acelor firme de a asigura asistenta tehnica pentru produsele ofertate de ofertant pe perioada garantiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofert.tb.sa fie autorizat in furniz. licent.supliment.nec.funct.sis.(de ex, in cazul ofert.de prod.Microsoft-Microsoft Large Account Reselle)si sa detina competente tehnice pentru impl.acestora.In acest sens ofertant.va trebui sa detina: min.2 spec.certif.MCSE sau MCP.2.Certif ptr min 2 spec certif ca lead auditor ISO 27001 - certif BSI, din 2005sau mai recent si minim 2 spec certif CISAemis de ISACA.3.minim 2 proiecte sim. de consul.in manag.securit.infor.4.Certif mediu EPEAT Silver.5.Certif ISO 9001 pentru produc.si ptr furniz.6.Ptr.Solutia antivirus, certif. internat.obtinute cel tarziu in 2007-2009 cel putin 3 certifi, Produc sa fie listat ca Partener Gold Microsoft si cel putin 2 dintre spec.de suport tehnic certif.in sis.de oper.pe care va rula solut.antivirus, certif.ISO 9001 ptr.prod.
de soft.7.ptr serverde stocare si gestiune certif ISO 9001 pentru prod.8.ptr.consola de mixaj automat minim 8 canale certificat ISO 9001 pentru producator, 9.FORMULAR 4, 10.Recomandari din partea altor beneficiari, 11.FORMULAR 5 12.Decl.priv.utilajele, instal, echip.tehnice de care dispune oper.econ.13.Declar.priv.efectiv. medii anuale ale personal.angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
38477/4/
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S18-025281 din 28.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40.21/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40.21/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40.21/332.12.40, Email: [email protected], Fax: 40.21/319.51.83, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din Ministerul Justitiei si Libertatilor Cetatenesti
Adresa postala: str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.037.204.1115, Email: [email protected], Fax: 037.204.1114, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer