Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SODA CAUSTICA - LESIE TIP E 100%


Anunt de participare (utilitati) numarul 40743/18.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TER MOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0232/237990-1114, In atentia: EC.PRICOP MIHAI, Fax: 0232/237992
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROU COORDONARE ACHIZITII, Tel.0232/237990-1106, In atentia: ING.JANINA MIRON, Fax: 0232/237992
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990, Fax: 0232/237992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SODA CAUSTICA - LESIE TIP E 100%
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CET IASI SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Domeniu de utilizare: Regenerarea schimbatorilor de ioni din instalatia de demineralizare a apei si din instalatiile de tratare a condensului de baza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24131522-6 - Soda lichida (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONDORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE NR.25450/13.12.2007
Valoarea estimata fara TVA: intre 300, 000 si 338, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 6776 lei .Garantia de buna executie5% din valoarea contractului fara TVA si se va prezenta la semnarea acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat notarial inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate.Cerinta obligatorie: form.12A. cazier judiciar/certificat echivalent.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 di OG 34/2006. Cerinta obligatorie form.12B.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei penrtu asig.sociale de stat.Data emiterii certificatelor va fi cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor.
3.Cerinta obligatorie-Certificat constatator emis de ORC.Autorizatie de functionare/ echivalente. Doc.edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare conform cu prev.legale din tara de rezidenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1.Bilant contabil din anul precedent vizat de DTFP si/sau dupa caz rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor si a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil.
2.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (508200 lei sau 144786 euro)-form.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani-form.12D.
Conditie minima pentru calificare: incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui numar de 3 minim contracte de furnizare soda caustica-lesie tip E 100% care cumulate sa fie egale sau mai mari de 275 tone.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
25450/13.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau cu OP in cont nr. RO25RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR Iasi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2008 11:30
Locul: SC CET IASI SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti in scris ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR.A PANU NR. 25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Email: [email protected], Fax: 0232/217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET IASI SA-SERV.JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990-1134, Fax: 0232/237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2007 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer