Licitatie Publica - SODA CAUSTICA - LESIE tip E 100%
Anunt de participare (utilitati) numarul 7186/26.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRALA ELECTRICA DE TER MOFICARE IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: JANINA MIRON, Tel.0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 237992, Adresa internet (URL): www.cet-iasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: SERV.APROVIZIONARE, Tel.0232/237990-1114, In atentia: DL.MIHAI PRICOP, Email: [email protected], Fax: 0232/237992
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: BIROU COORDONARE ACHIZITII, Tel.0232/237990-1257, In atentia: D-NA CRISTINA COVACIUC, Fax: 0232/237992
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET IASI SA
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.0232/237990, Fax: 0232/237992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SODA CAUSTICA - LESIE tip E 100%
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC CET IASI SA
Franco depozit
-Statia CFR Socola Marfuri
-Statia CFR Socola Triaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Domeniu de utilizare: Regenerarea schimbatorilor de ioni din instalatia de demineralizare a apei si din instalatiile de tratare a condensului de baza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24131522-6 - Soda lichida (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
225 tone - conform grafic de livrare trimestrial Anexa Contract
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 229, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4500 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat notarial inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A), cazier judiciar/certificat echivalent.
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181-(formular 12B), certificate constatatoare privind plata impozitelor catre stat inclusiv cele locale, precum si contributia pentru asigurarile sociale de stat (original si copie legalizata), emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
-Certificat constatator emis de Oficiul Reg.Comentului.
-Documente edificatoare pentru dovedirea formei de inregistrare (original si copie legalizata) din tara in care ofertantul este rezident si documente privind reprezentantul sau in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-rezultatul exercitiului financiar pentru anul precedent, bilantul contabil vizat si inregistrat de org.competente si/sau scrisori de bonitate, rapoarte anuale si orice alte documente legale edificatoare.
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de 345000 lei sau 98600 euro, (formular 3).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (formular 12D).
-conditia min.stabilita pentru calificarea ofertantului: incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a unui nr.de max.3 contracte similare, care cumulate sa fie egale sau mai mari cu 110 tone.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6621/22.03.07
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 35 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau cu OP in cont nr. RO25 RNCB 0175 0335 7521 0001 BCR Iasi.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 11:00
Locul: SC CET IASI SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel-Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.A.Panu nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700207, Romania, Tel.0232/260600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CET IASI SA -SERV.JURIDIC
Adresa postala: CALEA CHISINAULUI NR.25, Localitatea: IASI, Cod postal: 700265, Romania, Tel.0232/237990-1134, Fax: 0232/237992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2007 08:03