Licitatie Publica - SOFT DE PRELUCRARE SI ANALIZA A INFORMATIILOR
Anunt de participare numarul 41862/24.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: Marian Firoiu, Tel.311.09.99; 208.25.25 interior 26.193, In atentia: Marian Firoiu, Email: [email protected], Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SOFT DE PRELUCRARE SI ANALIZA A INFORMATIILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SOFT DE PRELUCRARE SI ANALIZA A INFORMATIILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30241200-2 - Software pentru aplicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Upgrade platforma informatica de analiza a IGPR: 1 cpl.; Lot 2 Platforma analiza GIS :1 cpl.; Lot 3 Platforma analiza si prelucrare avansata a imaginilor video :1 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 117, 774EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare; Garantie de buna executie :5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitate de finantare : bugetul statului. Modalitate de plata : cu ordin de plata in contul din Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006;Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse, instalarea si punerea in functiune de sisteme din categoria celor care fac obiectul achizitiei, valabil la data deschiderii ofertei)/Autorizatie de functionare;Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana)- pt. pers. juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent semestrului I anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau Scrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil; Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2005-2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani; Minimum 2 (doua) recomandari din partea altor beneficiari/clienti pentru contracte similare in ultimii 3 ani; Autorizare pentru livrarea de produse software dede natura celor solicitate; Declaratie privindpartea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz; Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant/producator, dupa caz, (in original sau copie/ii legalizata/te), valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001, sau echivalent, pentru produsele solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 10:30
Locul: I.G.P.R. - Directia de Logistica, Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Logistica - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050041, Romania, Tel.311.09.99, Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 13:51