Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Soft educational


Anunt de participare numarul 139288/03.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Vest din Timisoara
Adresa postala: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300223, Romania, Punct(e) de contact: Monica Brihan, Tel. +40 256592325, Email: [email protected], Fax: +40 256592381, Adresa internet (URL): www.uvt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Soft educational
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Str. Pestalozzi nr. 16, sala P08 si Sala Ring bursier, str. Oituz nr. 4, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Soft-urile educationale sunt necesare pentru simularea notiunilor teoretice dobandite de studenti cu ceea ce este specific mediului de afaceri real in vederea dezvoltarii de abilitati si competente necesare acestora pentru integrarea pe piata muncii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 12.000 lei. IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada derulata pana la incheierea contractului.Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Restituirea garantiei de participate se va face pe baza Formularului 8, din sectiunea modele.In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare suma conform art. 278 indice 1, alin. 1, lit. b din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.CONT IBAN RO76TREZ621504601X000503, Trezoreria Timisoara Garantia de buna executie se va constitui in cunatum de 5% din valoarea contractului fara TVA, in maxim 3 zile de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract cu aplicarea prevederilor art.90.(1) din HG nr.925/2006.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92 alin 4 din HG nr.925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSDRU 109/2.1/G/82776 ?Dezvoltarea abilitatilor si competentelor practice prin intreprinderea simulate?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2 Eligibilitatea ofertantului- Solicitat - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 2 din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare; Se sustine cu: Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor si taxelorla Bugetul general si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.; Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4 Participarea la licitatie cu oferta independenta - Solicitat - Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr.314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular nr. 1CCerinta nr. 5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita completarea Formularul 4 din sectiunea formulare.
De asemenea tertul sustinator (cf. Art.13, din Legea 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691
1. Ing.Monica Brihan2. Lect.dr.Ovidiu Megan3. Dogaru Madalin4. Nueleanu Elena
5. Ec.Frasie - DebretinVirgiliu6. Ec.Doina Chilarescu
7. Ec.Ilie Alexandru
8. Ec.Laurentiu Nicolae Georgescu
9. Prof.dr.Marilen Gabriel Pirtea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru ofertantul clasat pe primul loc: documentul in original/copie legalizata-Privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta a rezultatulului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 1.200.000 lei (pentru persoanele juridice romane).Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron
- cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron.
Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu 600.000 lei.
ISO 9001 ? Standard de management al calitatii
ISO 27001 ? Standard de management al securitatii informatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda (24 ore).Elementul care va face obiectul procesului de ofertare in SEAP este valoarea totala fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU 109/2.1/G/82776 Dezvoltarea abilitatilor si competentelor practice prin intreprinderi simulate.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte se claseaza pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea transmiterii de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Mentionam faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer