Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Software- Sistem integrat de management universitar


Anunt de participare numarul 79560/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Software- Sistem integrat de management universitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batrin nr. 104, Constanta.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistemul integrat de management universitar trebuie sa acopere urmatoarele arii specifice de activitate din cadrul universitati: Admiterea candidatilor, Cazarea candidatilor/studentilor, Gestiunea burselor, Gestiunea studentilor si a situatiilor lor scolare, Gestiunea financiara a studentilor (taxe), Evidenta procesului de licenta, Managementul actelor de studii, Managementul academic al universitatii, Analize manageriale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48781000-6 - Pachete software pentru managementul sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini_Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: intre 194, 776 si 198, 316RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.980lei, respectiv470 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Proiect de tip POS CCE-Axa II2. Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale; 2. Bilantul contabil din anul precedent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului; 2.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; 3.Experienta similara; 4.Informatii referitoare la personalul de specialitate; 5.Declaratie privind efectivul mediu annual; 6.Recomandarisau Documente constatatoare;7.Obligatii contractuale in desfasurare; 8.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii; 9.Informatii privind standarde deprotectie a mediului; 10.Informatii privind menagementul securitatii informatiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada: a) unei cifre de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, a carui valoareeste de cel putin 594.949 lei, respectiv 141.174 euro.b)incheierii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract defurnizare a carui valoare minima per contract sa fie de59.493lei, respectiv 14.117 euro, sau a cel mult trei contracte de furnizare similare, a caror valoare minima cumulata sa fie de 99.158lei, respectiv23.529 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Criteriu C1
60%
Descriere: Oferta financiara
2.
Criteriul C2.1
25%
Descriere: Nr. implementari de solutii/aplicatii.
3.
Criteriul C2.2
15%
Descriere: Nr.ctr.dementenanta de solutii/aplicatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu specificatiile din Fisa de date a achizitiei.Procesul repetitiv se refera la pretul ofertei.Numarul de runde: 1; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_Soft
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular nr.12C.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer