Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SOFTWARE


Anunt de participare numarul 110463/28.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala:  GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  MARCEL DANAILA, Tel. 0236-419177, Email:  [email protected], Fax:  0236-419177, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SOFTWARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, COD 800008
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suita de aplicatii pentru birou;Sistem de operare;Solutie software pentru securitatea datelor;Suita de aplicatii pentru managementul documentelor PDF;Software grafic pentru dezvoltarea aplicatiilor de testare, masurare si control
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suita de aplicatii pentru birou-11
Sistem de operare-20
Solutie software pentru securitatea datelor-3
Suita de aplicatii pentru managementul documentelor PDF-3
Software grafic pentru dezvoltarea aplicatiilor de testare, masurare si control-1
Valoarea estimata fara TVA: 45, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot1-814 ron; lot2-90-ron.Garantia de buna executie a carei valoare va fi de 5 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri europene si fonduri din activitatea de cercetare.Plata pana la 31.12.2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea?
2. Prezentarea formularului ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
3. Copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, care contine codul unic de inregistrare, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica (daca acest obiect de activitate este obiect secundar de activitate va fi precizat doar in urmatorul document).
4. Certificat constatator (in original/copie legalizata)privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent din care se reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul ?Informatii generale?;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta olista cu pricipalele livrari de produse din care rezulta incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei.
2. Recomandari: acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livraridin care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective; numarul recomandarilor / actelor constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrariva fi astfel incat contractele la care face referire operatorul economic sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime solicitate la punctul 1.In ceea ce priveste solicitarea referitoare la incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei sa poata evalua experienta care sa indice capacitatea furnizorului de a indeplini obligatiile contractuale.3. CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 13:00
Locul: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS, GALATI STR. DOMNEASCA NR. 47, SALA SENATULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): LOT-1: EFICIENTIZAREA ACTIVITATILOR STUDENTILOR DIN CADRUL CICLULUI DE STUDII DOCTORALE EFICIENT-CONTRACT POSDRU/88/1.5/S/61445
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL GALATI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  STR. BRAILEI NR. 153, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236-460632, Fax:  0236/460632
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A UNIVERSITATII
Adresa postala:  STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea:  GALATI, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 033630123
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer