Licitatie Publica - Software baze de date; Servicii de baze de date - realizarea si implementarea bazei de date
Anunt de participare numarul 36363/18.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala pentru Calificarile din Invatamantul Superior si Parteneriat cu Mediul Economic si Social - ACPART
Adresa postala: B-dul. Schitu Magureanu, nr.1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: MARIA-CLAUDIA MATEOIU, Tel.021/3130051, In atentia: MARIA-CLAUDIA MATEOIU, Email: [email protected], Fax: 021/3130053, Adresa internet (URL): www.acpart.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Software baze de date; Servicii de baze de date - realizarea si implementarea bazei de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ACPART, b-dul Schitu Magureanu nr. 1, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de: Software baze de date; Servicii de baze de date - realizarea si implementarea bazei de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30241100-1 - Software pentru baze de date (Rev.1)
72320000-4-Servicii de baze de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de: Software baze de date; Servicii de baze de date - realizarea si implementarea bazei de date, in cantitatile mentionate in documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 120, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie - 6000 lei (valabila 60 zile)prin scrisoare de garantie bancara; Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Subventii de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificatul de inregistrare fiscala; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; Bilantul contabil la 31.12.2006, copie pe care se va mentiona "conform cu originalul", semnata si stampilata;
Declaratie privin cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
Declaratie referitoare la media anuala a personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producator;
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine in baza unei solicitari scrise si se va achita in numerar la casieria ACPART.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2007 14:00
Locul: Sediul ACPART, B-dul Schitu Magureanu, nr, .1, et. 2, camera 12.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Serviciul financiar - administrativ al ACPART
Adresa postala: B-dul Schitu Magureanu, nr. 1, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel.021/3130051, Email: [email protected], Fax: 021/3130053, Adresa internet (URL): www.acpart.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta, de un act emis de autoritatea contractuala pe care il considera nelegal, conf. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2007 13:30