Licitatie Publica - Software de proiectare
Anunt de participare (utilitati) numarul 103900/15.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel. 0252/315848, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma sub atutoritate MECMA
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Software de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUCURSALA DE INGINERIE TEHNOLOGICA OBIECTIVE NUCLEARE Bucuresti, cu sediul in loc. Magurele, strada Atomistilor nr. 409, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Software de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48321000-4 - Pachete software de proiectare asistata de calculator (CAD) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantia de participare in cuantum de 12000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, conform OUG nr. 34/2006, art.180.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181, lit. a, b, c1, d si e din OUG nr. 34/2006.
-Certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si catre bugetul local;
-Cerificat de inregistrare (C.U.I.) .), in copie conform cu originalul autentificata de catre ofertant si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe raza unde are sediul operatorul economic, din care sa reiese existenta in domeniile de activitate ale operatorului economic a codului CAEN specific achizitiei, valabile la data prezentarii ofertei, in original sau copie legalizata;
-Declaratie pe propria raspundere ca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Situatii financiare anuale, in ultimii 3 ani (2007, 2008, .2009, sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele competente);
-Informatii generale despre ofertant;
-Declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta autorizare in original sau copie certificata conform cu originalul, din partea producatorului sau din partea unui distribuitor autorizat al acestuia, pentru toate produsele ce fac obiectul achizitiei;
-Lista ce cuprinde principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
-Recomandari din partea altor beneficiari - minim doua recomandari ? sau certificate constatatoare emise de beneficiari pentru produse de profil
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 11:00
Locul: RAAN, Drobeta Turnu Severin, str. Nicolae Iorga nr.1, judetul Mehedinti, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
sumele aferente acestui contract sunt atat surse proprii cat si alocatii bugetare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 (021) 3104641, Email: [email protected], Fax: +4 (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CRAIOVA.
Adresa postala: B-dul N.Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251/415601, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic - RAAN
Adresa postala: str.Nicolae Iorga nr.1, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel. 0252/326147, Fax: 0252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 09:09