Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Software pentru aplicatii


Anunt de participare numarul 38178/02.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Facultatea de Management in Productie si Transporturi, Catedra de Management
Adresa postala: Str. Remus Nr.14, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256404035, In atentia: prof.dr.ing.Monica Izvercianu, Fax: 0256404034
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Rectorat, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Software pentru aplicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Management in Productie si Transporturi, Catedra de Management,
Str. Remus Nr.14
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Software pentru aplicatii - Microsoft CRM, Licenta Server, Business in a Box-New Pro Version 2007, Marketing plan pro software, SPSS 15.0 for Windows, Adobe PHotoshop CS2, Corel Draw X3, Proplanner, Simul 8, QPR ScoreCard, Business Plan Pro 2007.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30241200-2 - Software pentru aplicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Software pentru aplicatiiin marketing 7 sortimente,
Software pentru aplicatii de modelare simulare-evaluare in management 4 sortimente, conform caietului de sarcini (51 de licente).
Valoarea estimata fara TVA: 116, 903.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ulterior, 5% din valoarea fara T.V.A. a contractuluiScrisoare de garantie bancara de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse, iar plata se va efectua prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (contract legalizat)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea (formular 12A);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular 12B);
-Cerinta obligatorie: Certificat de inregistrare fiscala copie pe care se va mentionaconform cu originalul, semnata si stampilata;
-Certificat constatator emis de ORC, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa Informatii generale;
-Bilantul contabil la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formular 12D;
-certificate prin care se atesta respectarea anumitor standarde de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 12:00
Locul: Universitatea Politehnica Timisoara, Piata Victoriei nr. 2 , Rectorat etaj III.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256494650, Fax: 0256498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cel mult 5 zile, de la luarea la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il consifera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Universitatea Politehnica din Timisoara, Piata Victoriei, nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403027, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2007 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer