Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Software suplimentar pentru EMCS Faza 3, in completarea sistemului EMCS Faza 2, conform angajamentelor Romaniei in calitate de stat mebru al Uniunii Europene


Anunt de participare numarul 119716/19.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Adresa postala:  STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul central ANAF, Tel. 021.387.13.47 / 021.387.11.78, In atentia:  Laura Vlasceanu, Gabriela Stan, George Nastase, Email:  [email protected]; [email protected]; [email protected], Fax:  021.319.96.76, Adresa internet (URL):  www.anaf.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Software suplimentar pentru EMCS Faza 3, in completarea sistemului EMCS Faza 2, conform angajamentelor Romaniei in calitate de stat mebru al Uniunii Europene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Nationala de Administrare Fiscala, sediulDirectiei Generale de Tehnologia Informatiei, str. col. Poenaru Bordea nr. 3-5, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 357, 393.75 si 13, 730, 437.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza semnarea unui singur Contract subsecvent in anul 2011, si a cel mult cate doua contracte subsecvente in anii 2012, respectiv 2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Software suplimentar pentru EMCS Faza 3, in completarea sistemului EMCS Faza 2, conform angajamentelor Romaniei in calitate de stat mebru al Uniunii Europene, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72250000-2-Servicii pentru sisteme si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Completarea sistemului EMCS Faza 2 cu software suplimentar pentru EMCS Faza 3, conform indicatorilor detaliati in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 357, 393.75 si 13, 730, 437.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare: 274.608, 74 lei; Garantie de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare buget fond ANAF constituit in temeiul art. 227 din O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala; plata cu ordin de plata dupa receptia si acceptarea produselor si serviciilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind situatia personala a ofertantului;
- Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care sa certifice faptul ca societatea nu figureaza cu debite restante la bugetul general consolidat, valabil la data solicitarii de catre autoritatea contractanta;
- Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti;
- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) de minimum 1.900.000 euro, sau proportional de la infiintare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii;
- Declaratie privind lista principalelor bunuri livrate/servicii prestate in ultimii 3 ani;
- Lista a expertilor de specialitate propusi;
- Documente doveditoare pentru sistemul de management al calitatii (ISO9001 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani, pana la data depunerii ofertelor, a prestat servicii sau a furnizat bunuri in domeniul proiectului prezent in cel mult doua proiecte de dezvoltare software si implementare, cu o valoare cumulata de cel putin 750.000 euro, fara TVA si in alte proiecte (cel putin unul) cu o valoarea cumulata de cel putin 200.000 euro fara TVA;
- Cerinte minime obligatorii privind expertii, conform documentatiei de atribuire atasate: Expert cheie 1: Lider de proiect, Expert cheie 2: Arhitect de sistem, Expert cheie 3: Coordonator testare, Expert cheie 4: Analist Business, Expert cheie 5: Administrator sistem, Expert cheie 6: Expert TI in domeniul accizelor; Expert cheie 7: Arhitect securitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura INTR-O SINGURA RUNDA, pe durata a 24h.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1093412/23.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 10:30
Locul: Sediul ANAF, str. Apolodor nr. 17, sector, 5, etaj 6, tronson VII, camera 25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 021.3199680, Email:  [email protected], Fax:  021.319.96.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer