Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Software, tehnica de calcul, componente pentru tehnica de calcul, echipamente birotica si serviciile aferente


Anunt de participare (utilitati) numarul 109317/11.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala:  B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110016, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI VIOREL BURCUS, Tel. 0248 625050, Email:  [email protected], Fax:  0248 223540, Adresa internet (URL):  www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala in subordinea Consiliului Local Pitesti
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Software, tehnica de calcul, componente pentru tehnica de calcul, echipamente birotica si serviciile aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. APA CANAL 2000 S.A.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 290, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cel putin 1 contract/an, in perioada 2010 ? 2013, functie de alocarile bugetare existente, din care pentru anul 2010 valoarea estimata se ridica la suma de 300.000 Lei, fara TVA, respectiv aproximativ 70.000 Euro la un curs mediu de 4, 25 lei/euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de tehnica de calcul, componente pentru tehnica de calcul, echipamente de birotica precum si a unor pachetele de software specifice, impreuna cu serviciile IT aferente.
Astfel se doreste achizitia de:
- servicii de consultanta/implementare/mentenanta privind livrabilele din acordul cadru;
- licente software noi dedicate activitatii ?GIS-Proiectare? necesare completarii prinadaugare de facilitati unui sistem deja existent si functional;
- licente software pentru update ( actualizare la versiunea curenta) a unor licente aflate deja in utilizare pentru activitatea Gis-Proiectare;
- licente software pentru extinderea functionalitatii unor masini de calcul ? server ce au instalate sisteme de operare Microsoft Windows Server;
- echipamente din categoria tehnica de calcul;
- componente din categoria tehnica de calcul pentru upgradarea (dezvoltarea, modernizarea) unui sistem deja existent, functional;
- echipament pentru transmiterea mesajelor intre aplicatii;
- echipamente din categoria birotica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30231300-0-Ecrane de afisare (Rev.2)
30237000-9-Piese si accesorii pentru computere (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
72227000-2-Servicii de consultanta privind integrarea software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cantitatilor minime si maxime din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 290, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. particip.: un instr. de garant. irevocabil emis de o soc. bancara ori de o soc. de asig.;sau OP in contul RO32RZBR0000060003362322, Raiffeisen Bank Pitesti, suma 24.650 Lei sau 5.800 Euro;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Completarea si prezentarea Formularului nr.1,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.,
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice valabil la data deschiderii candidaturii , Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale valabil la data deschiderii candidaturii ,
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009- Se va completa Formularul nr. 3., Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 184.000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei principalelor furnizari/prestari de servicii din ultimii 3 ani- se va completa Formularul nr. 4, Dovada finalizarii in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar, cu o valoare de min. 92.000 Euro (fara T.V.A.) care sa inlcuda urmatoarele componente:
- infrastructura hardware si software (inclusiv de comunicatii);
- software monitorizare;
- servicii de analiza, dezvoltare, implementare pentru aplicatiile software livrate;
- servicii specializate de suport tehnic si asigurare a garantiei.Recomandarile/ certificatele constatatoare din partea beneficiarilor, Prezentarea Listei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, Nivel minim:
? Expert infrastructura hardware ? 1 specialist, ? Expert retea/comunicatii ? 1 specialist, ? Expert analiza datelor ? 1 specialist, Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane, Prezentarea autorizatiei de comercializare (original sau copie legalizata) pentru componentele ?Commercial, off-the-shelf? (COTS) care vor fi livrate beneficiaruluiSe va completa Formularul nr. 8 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora, Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2000, Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
55%
55
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia de management al solictarilor
20%
20
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
3.
Termenul de livrare
10%
10
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
4.
Timpul maxim de raspuns la o sesizare privind aparitia unei defectiuni:
3%
3
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
5.
Perioada de garantie produselor furnizate
6%
6
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
6.
Timpul maxim de remediere a defectiunilor aparute in perioada de garantie:
6%
6
Descriere: Conform documentatiei de atribuire.
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
Pondere componenta tehnica: 45 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Coduri CPV suplimentare: 30233132-5-Unitati de hard disk30213100-6-Computere portabile30232110-8-Imprimante laser30121100-4-Fotocopiatoare32422000-7-Comp. de retea48517000-5-Pachete software IT48624000-8-Pachete software pentru sist. de op. pentru computere pers. (PC)48761000-0-Pachete software antivirus72250000-2-Serv.pentru sisteme si asistenta72228000-9-Serv.de consult. privind integrarea hardware51300000-5-Serv.de instalare de echipam. de comunic.51611100-9-Serv.de instalare de hardware72240000-9-Serv.de analiza si de programare de sisteme72254000-0-Testare de software72254100-1-Serv.de testare a sistemelor72261000-2-Serv.de asistenta pentru software72265000-0-Serv.de config. de software50312000-5-Rep.si intret. echipamentului informatic50312300-8-Rep.si intret. echipam. de retea de date50312600-1-Rep.si intret. resurselor fizice de tehn. a inf.50313000-2-Rep.si intret. echipam. de reprografie50323000-5-Serv.de rep. si de intretinere a perif. inform.50324100-3-Serv.de intret.a sistemelorAut.contr. va selecta pt etapa a II-a candidatii cu un punctaj obtinut de minim 75 de puncteMod de calcul: PC = PSEF + PCT + PCPunde, PC ?punctajul candid.;PSEF ?pct. af. sit.ec. si fin;PCT ? pct. af. cap.tehn.PCP ? pct. af. cap.prof.I. Pt PSEF: 25% din PC, 1) Media cifr de af. a op. ec. pe ultimii 3 ani: 25 puncteII. Pt PCT: 45% din PC, 2) Val. contr. de furniz/serv simil: 45 puncteIII. Pt PCTP: 30% din PC.3) Exp. si compet. profes. ale expertului infrastructura hardware - ca avantaj in conf. cu solic.de la Cap. V.4., lit. B., pct. 1:10 puncte4) Exp. si compet.profes. ale Expertului retea/comunicatii - ca avantaj in conf. cu solic. de la Cap. V.4., lit. B., pct. 1:10 puncte5) Compet.prof. ale Expertului deanaliza a datelor - ca avantaj in conf. cu solic.de la Cap. V.4., lit. B., pct. 1:10 puncteAut. Contr. intentioneaza sa preselecteze un numar de exact 5 candidati
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) - 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) - 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Arges
Adresa postala:  Bdul. Eroilor nr. 5, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  110023, Romania, Tel. + 4 (0248) 216.599, Email:  [email protected], Fax:  + 4 (0248) 216.599
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2*) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala:  I.C. BRATIANU 24A, Localitatea:  PITESTI, Cod postal:  110004, Romania, Tel. 0248/ 222 445, Email:  [email protected], Fax:  0248/ 222 445, Adresa internet (URL):  www.apa-canal2000.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2010 02:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer