Licitatie Publica - Solutie de recuperare informatii in caz de dezastre
Anunt de participare numarul 147383/22.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. +40 213055530, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutie de recuperare informatii in caz de dezastre
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUnicipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Solutie de recuperare informatii in caz de dezastre- Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72910000-2 - Servicii de siguranta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 048, 146.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
100% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie minim 6.040.000 lei. Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant/raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri de afaceri globala medie. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual/valuta comunicat de BNR pt. fiecare an in parte.
Nota: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/ documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" insotite de traducere autorizata/legalizata.
Informatii privind sustinator economic si financiar: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conf. art.186 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69 ^1, art.180, art.181, lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani la nivelul careia sa se regaseasca minim un contract de servicii in valoare totala de minim 3.020.000 lei.
Pentru echivalenta leu/ valuta, se va indica cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Ofertantul va prezenta o lista cu contracte similare prestate in ultimii 3 ani care sa contina, tipul serviciilor, activitatilor prestate, perioada in care s-a realizat, valoarea contractului, modul de indeplinire, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta documente suport (contract/proces-verbal de receptie/ certificate/orice alte documente) pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana autorizata.
Resurse umane:
1.Ofertantul va prezenta o Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
2.Lista personalului cheie, care va fi angajat in cadrul contractului care sa descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta in domeniu a personalului propus pentru indeplinirea contractului va cuprinde:
-Manager proiect
-Expert sistem de operare
-Expert software de virtualizare
-Expert GIS
-Expert AIX
-Expert echipamente de comunicatie
-Expert echipamente de stocare dateCalificare personal:
Echipa din cadrul contractuluiManager proiect: - persoana desemnata in aceasta pozitie areexperienta in managementul proiectelor. Persoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa fie certificata PMP/Prince2 nivel practicant sau diploma PM recunoscuta la nivel national/ international. Se va anexa CV precum si descriere a proiectelor in care a fost implicat intr-o pozitie similara si minim un proiect similar.Expert sisteme de operare: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare minim Microsoft Certified Systems Engineers MCSE , Windows server 2003 sau 2008. Se va anexa CV precum si copie a certificatului MCSE. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.Expert software de virtualizare ? persoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa fie certificata VMware Certified Professional . Se va anexa CV precum si copie a certificatului. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.Expert GIS - persoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa fie certificata pentru instalarea, configurarea si mentenanta platformei GIS pentru produsele GIS GeoMedia Professional si GeoMedia WebMap Professional .Se va anexa CV precum si copie a certificatului. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului. Pentru expert GISpersoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa prezinte documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea expertului pentru instalare, configurare si mentenanta platformei GIS.Expert AIX - persoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa fie certificata in administrarea sistemului de operare AIX (minim IBM Certifed Specialist ? AIX Basic Operations v5) precum si in tehnologia IBM pSeries cu nivelul minim de certificare IBM Certified Specialist ? System p Administration . Se va anexa CV precum si copie a certificatului. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.Expert echipamente de comunicatie: - persoana desemnata in aceasta pozitie are nivelul de certificare Cisco Certified Network Professional (CCNP) . Se va anexa CV precum si copie a certificatului CCNP. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatuluiExpert echipamente de stocare date: - persoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa fie certificata pentru instalarea, configurarea si mentenanta echipamentelor de stocare date ce compun solutia de recuperare pentru situatii de dezastru . Se va anexa CV precum si copie a certificatului. La cererea PMB ofertantul este obligat sa prezinte forma originala a certificatului.
Pentru expert echipamente de stocare date, persoana desemnata in aceasta pozitie trebuie sa prezinte documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea expertului pentru instalarea, configurarea si mentenanta echipamentelorde stocare date ce compun solutia de recuperare pentru situatii de dezastru.
Informatii privind subcontractantii-Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati.
Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere. Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm (Formularul nr. 21) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d)si art.69^1, din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certifiare ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract. Vor fi prezentate certificate emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", semnate de reprezentantul imputernicit al ofertantului.
Ofertantul va prezenta ca detine ISO 27001:2005 sau echivalent- certificare recunoscuta international, respectiv securitatea informatiilor la care are acces
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2013 11:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei, nr.291-293, sector 6, DGA etaj 10, 04.12.2013, ora 09.30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, cu imputernicire din partea Ofertantului si copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc avand preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Ofertantii care au preturi egale si care au primit invitatia de reofertare din partea autoritatii contractante vor depune noua propunere financiara in plic inchis, netransparent, marcat cu adresa autoritatii contractante, denumirea si adresa operatorului economic si cu inscriptia ?Reofertare Propunere Financiara?. Noile propuneri financiare se vor depune in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante si se vor deschide in cadrul unei sedinte de deschidere la care vor participa reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au preturi egale si membrii comisiei de evaluare prin Nota aprobata de conducatorul institutiei. Noua propunere financiara nu va influenta in nici un caz propunerea tehnica, aceasta ramanand neschimbata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.256^2, lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, Sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 213055500, Email: [email protected], Fax: +40 213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2013 12:33