Licitatie Publica - Solutie de securitate si management pentru gestionarea schimbului de informatii cu caracter confidential (prin sistemul de posta electronica)
Anunt de participare numarul 31384/07.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Codruta BOUARU, Tel.316.61.57, In atentia: Codruta BOUARU, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial de Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Codruta BOUARU, Tel.316 61 57, In atentia: Codruta BOUARU, Email: [email protected], Fax: 316 07 78, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Solutie de securitate si management pentru gestionarea schimbului de informatii cu caracter confidential (prin sistemul de posta electronica)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile, Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial de Mediu, Directia Asistenta Tehnica, Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti si la cele 8 sedii ale organismelor intermediare (OI Pitesti, OI Craiova, OI Sibiu, OI Timisoara, OI Cluj Napoca, OI Bacau, OI Galati, OI Bucuresti)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72251000-9 - Servicii de recuperare a aplicatiilor in caz de accident informatic (Rev.1)
30251000-3-Sisteme de control informatic (Rev.1)
30252000-0-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 390, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 5.850 EUR, fara TVAGarantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, certificat constatator, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala si certificat privind plata impozitelor locale, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, fisa de informatii generale.
Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, este de cel putin 3 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului, ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara;
Lista principalelor contracte de produse furnizate in ultimii 3 ani;
Se solicita autorizare in original de la producator pentru livrare, instalare si service, catre Autoritatea Contractanta;
Asigurarea calitatii produselor prin prezentarea certificatului ISO 9001 sau alte certificate echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/003.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 14:00
Locul: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Sectorul 4, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 61, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel.021 316 61 57, Email: [email protected], Fax: 021 316 07 78, Adresa internet (URL): www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2007 16:34