Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Solutie informatica integrata in vederea implementarii proiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului


Anunt de participare numarul 97920/15.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala: Pitesti str. Aleea Spitalului, nr. 36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110114, Romania, Punct(e) de contact: Corina Floarea, Tel.0248287010, Email: [email protected], Fax: 0248287010, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Pitesti, str. Aleea Spitalului, nr. 36
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii si produse necesare implementarii proiectului, ,Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72200000-7 - Servicii de programare si de consultanta software (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii si produse necesare implementarii proiectului, ,Solutie informatica integrata in vederea implementariiproiectului E-Sanatate - Un Serviciu In Beneficiul Cetateanului
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 2% din valoarea estimata a proiectului , respectiv 60.000 lei.garantie de buna executie 10%fara TVA (din valoarea contractului fara tva) conf. art. 89/HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se va incheia intreAutoritatea Contractanta siOfertantulCastigator doar ulteriorsemnarii contractului de finantare intreAutoritatea Contractanta si MCSI-OIPSI.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - FORMULA 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formular 2
Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice
Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale - valabil la data deschiderii ofertei
Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008 - formular 3
Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Listei principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani - formular 4
Prezentarea recomandarilor/documentelor constatatoare emise de beneficiarii operatorului economic, prin care se confirma prestarea de servicii similarePrezentarea informatiilor referitoare la capacitatea tehnica a operatorului economic. Se va face dovada detinerii competentelorIn vederea implementarii in conditii optime a proiectului, ofertantul are obligatia de a propune o echipa de implementare a proiectului: Director Proiect 1 specialist; Manager de Proiect 1 specialist; Lider tehnic 1 specialist; Coordonator tehnic pentru supervizarea ciclului de viata al proiectului 1 specialist; Consultant implementare proiecte finantate din fonduri europene 1 specialist; Expert in sisteme de asigurarea calitatii si securitatii informatiei 1 specialist; Expert arhitect 1 specialist; Expert integrare 1 specialist;Expert Software Medical 1 specialist; Expert instructor tehnologic 1 specialist; Expert instructor software medical 1 specialist; Experti in testarea sistemelor integrate 3 specialisti; Expert comunicatii 1 specialist; Specialist Analiza business 2 specialisti; Expert implementare 2 specialistiCertificat privind drepturile de autor asupra programului ofertat eliberat de ORDA sau echivalentAutorizare pentru livrarea produselor COTS
ISO 9001; ISO 27001; ISO 14001:2004; OHSAS 18001; SA8000-2008 (E)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Suport pe aplicatii software
25%
Descriere:
3.
Metodologia de organizare a proiectului
25%
Descriere:
4.
Timp de livrare aplicatie completa din punct de vedere functional, conform cu cerintele din documentatia de atribuire
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 10:00
Locul: str. Aleea Spitalului, nr. 36, Pitesti; Sala Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor avea imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Si Domeniul Major DeInterventie; Axa Prioritara III - Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor Pentru Sectoarele Privat Si Public; Domeniul Major De Interventie 2 Dezvoltarea Si Cresterea Eficientei Serviciilor Publice Electronice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/219374, Email: [email protected], Fax: 0248/219947, Adresa internet (URL): www.justitie-ag.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment achizitii
Adresa postala: str. Aleea Spitalului , nr. 36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110283, Romania, Tel.0248/287010, Email: [email protected], Fax: 0248/287010, Adresa internet (URL): spitaluljudeteanarges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2010 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer